جلوگیری از سرقت

۵ روش برای بالا بردن امنیت انبار

امنیت انبار

امروزه استفاده از انبار ها و سوله ها برای حفظ اجناس و وسایل مختلف برای فروشندگان و سایر افراد بسیار رایج شده است. تقریبا می توان گفت در اکثر مواقع، بیشتر اجناس و کالاهای مهم کارخانه ها و فروشگاه ها در انبار های آن ها قرار گرفته اند. در چنین شرایطی امنیت انبار یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. از سوی دیگر، تنها بحث انبارها مطرح نمی باشد. استفاده از سوله ها نیز در دنیای امروز رایج تر از همیشه است. سوله، به یک سازه فلزی گفته می شود که تیر و ستون های آن ابعاد بزرگی دارند. صفاتک در این مقاله قصد دارد شما را با راه های مختلفی که از طریق آن ها می توانید امنیت سوله و انبار خود را تامین کنید، آشنا کند. با ما همراه باشید.

 

بالا بردن امنیت انبار

 

 

راه های بالا بردن ایمنی انبار و سوله

با توجه به این موضوع که سوله ها و انبار ها می توانند انواع از حفاظت را مختلفی داشته باشند، در ادامه راه های مختلفی را معرفی کرده ایم که با کمک آن ها می توانید امنیت انبار و یا سوله خود را بالا ببرید. در ادامه ۵ روش مناسب برای بهبود بخشیدن به امنیت سوله و انبار خود را مشاهده خواهید کرد:

 

نصب دوربین مداربسته و چشمی برای بالا بردن امنیت انبار

یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین راه حل هایی که می توانید از آن استفاده کنید و ایمنی انبار کالا و اجناس و … خود را بالاتر ببرید این است که از یک یا چند دوربین مداربسته استفاده کنید. در بسیاری از مواقع وجود دوربین های مداربسته باعث می شود که دزد ها ریسک نکنند و از سرقت منصرف شوند. از طرف دیگر، در صورتی که دزدی صورت بگیرد و یا هر اتفاق مشکوکی بیفتد، پیدا کردن مجرم برای ماموران پلیس راحت تر خواهد بود.

 

امنیت سوله

 

چشمی ها نیز در حفاظت از ساختمان و بالا بردن امنیت انبار بسیار مفید واقع می شوند. چشمی های حرکتی می توانند حرکت افراد مشکوک را در ساعت هایی که شما تنظیم می کنید شناسایی کند و به شما اطلاع رسانی کند. در ضمن، بهتر است بدانید که چشمی هایی که به سیستم امنیتی مکان متصل هستند می توانند آژیر های خطر را فعال سازی کنند.

 

استخدام یک نگهبان برای بالا بردن امنیت انبار و سوله

یکی دیگر از راه هایی که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند این است که یک نفر را تحت عنوان نگهبان استخدام کرده و از خدمات او کمک بگیرند. همان طور که برای بالا بردن امنیت ویلا و برخی خانه ها از کمک سرایدار و نگهبان استفاده می شود، بسیاری از انبار ها و سوله های بزرگ نیز دارای یک یا چند نگهبان هستند که بر اساس وسعتی که انبار و یا سوله دارد به مراقبت از آن مکان و اطرافش می پردازند. این کار برای افرادی که بودجه مناسب آن را دارند راه حل بسیار مناسبی می باشد.

 

ایمنی انبار

 

 

استفاده از سیستم های پیشرفته دزدگیر اماکن

در دنیای امروز، شما به راحتی می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت، انواع پکیج دزدگیر اماکن بسیاری را مشاهده کنید که در بسیاری از اماکن مانند خانه، محل کار، مغازه، فروشگاه ها و … قابل استفاده هستند. این سیستم ها همچنین می توانند تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن امنیت سوله و انبار های شما نیز داشته باشند. این پکیج های سیستم حفاظتی و امنیتی اماکن تجهیزات کامل برای حفاظت کردن از انبار شما را دارند و از قابلیت وصل شدن به چشمی ها و آژیر های خطر گوناگون نیز بهره مند شده اند، بنابراین شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه ای که مد نظر دارید مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

 

کشیدن حصار و فنس به دور محوطه انبار و یا سوله

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین راه هایی که از گذشته تا به امروز برای حفاظت از خانه ها و سایر مکان های دیگر به کار می رفته است، کشیدن حصار یا فنس های حفاظتی به دور محوطه مورد نظر افراد می باشد. با این روش، شما علاوه بر این که ملک شخصی خود را برای دیگران مشخص می کنید، می توانید از این موضوع اطمینان خاطر کسب کنید که سارقان نمی توانند به راحتی وارد محوطه انبار یا سوله های شما شوند.

 

بالا بردن امنیت سوله

 

 

انتخاب یک قفل مناسب و قوی برای افزایش امنیت انبار و سوله

دیگر زمانه عوض شده است و دوره قفل های قدیمی که به راحتی و با کمک یک سنجاق سر ساده باز می شدند به سر آمده است. در دنیای جدید و پر از تکنولوژی، قفل های جدیدی طراحی شده اند که کمتر کسی می تواند آن ها به راحتی قفل های قدیمی باز کند. لازم است که شما نیز از این قابلیت های جدیدی که برای قفل ها و در های امنیتی فراهم شده است استفاده کنید و به دنبال مناسب ترین و قوی ترین قفلی که موجود است برای بالا بردن ایمنی انبار های خود بگردید. بسیاری از قفل ها علاوه بر کلید های عادی، نیاز به مدارک بیشتری برای این که باز شوند دارند، مانند قفل هایی که با اثر انگشت، مردمک چشم و یا کارت های مخصوص کار می کنند.

 

امنیت انبار و سوله

 

 

این مطلب در همین بخش به پایان می رسد. امیدواریم توانسته باشیم کامل ترین متن را در خصوص بالا بردن امنیت انبار برای شما عزیزان فراهم کنیم. در صورتی که تجربه استفاده از روش های بالا را در بهبود سازی ایمنی انبار خود دارید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. از همراهی شما تا این لحظه سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *