معرفی دزدگیر اماکن

وقتی از محل کار و یا منزل خود خارج می شوید قطعاً شخصی در آنجا حضور ندارد و آن فضا بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به حفاظت و مراقبت دارد. در چنین شرایطی بابت ایمن کردن محیط خودمون شاید راه های متفاوتی مانند : درب ضد سرقت ، قفل با کیفیت و ... در ذهن ما گذر کند. ولی آیا امکان تخریب موارد بالا وجود ندارد ؟ قطعاً امکان تخریب توپی درب ضد سرقت هم وجود دارد ولی آن چیزی که راه ورود سارق را می بندد دزدگیر اماکن می باشد که با عملکردی چون آژیر کشیدن و تماس با افراد ، اجازه ورود شخص نا شناس را نمی دهد. شاید برایتان سوأل باشد که اگر سارق تلفن و برق ما را قطع کند آیا بازهم سیستم با ما ارتباط دارد ؟ در اینجا باید گفت بله چون سیستم های صفاتِک هم سیمکارتی بوده و هم با گذاشتن باتری بکاپ در پنل مرکزی این امر غیر ممکن می باشد. از این نکته مهم هم گذر نکنیم که نصب اصولی هم بخش عمده ای از این امر را کیفیت می بخشد که ما قاطعانه میگیم که تکنسین صفاتِک با اختلاف بهترین هستند و همه با کارت شناسایی هوشمند نصابی اتحادیه فعالیت می نمایند.

نحوه ثبت سفارش نصب دزدگیر اماکن

  • تماس و مشاوره رایگان
    از طریق شماره تماس 02179443 با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان خود را متناسب با شرایط منزل یا محل کار خود دریافت کنید.
  • صدور پیش فاکتور و برسی توسط شما
    پس از مکالمه شما با مرکز تماس صفاتِک پیش فاکتوری متناسب با شرایط شما صادر شده و از طریق فضای مجازی تقدیم حضور شما می شود. این پیش فاکتور بسیار شفاف بوده طوری که شما بتوانید موارد آن را جز به جز دقیق برسی نمایید. پس از تأئید نهایی شما ، پروژه شما در کارتابل تکنسین رسمی صفاتِک قرارگرفته و بابت زمان اجرا با شما تماس حاصل می نمایند.
  • اعزام تکنسین نصب با خودرو تجهیزات
    تکنسین نصب صفاتِک با خودرو امکانات در محل کار و منزل شما حضور پیدا کرده و ماندگار ترین یادگار رو برای شما به جا میگذارند.
  • تسویه در انتهای کار و شروعی زیبا
    پس از انجام پروژه در صورت رضایت کامل از نحوه اجرا میتوانید از طریق کارتخوان سیار همراه نصاب و یا درگاه آنلاین ایمن پرداخت خود را نهایی کنید.
    ما در شرکت معتقدیم فروش پایان یک معامله نیست ؛ آغاز یک تعهد است و ما پاسخگو شما خواهیم بود تا اگر سوأل و ابهامی در ذهنتان بود آن را برایتان برطرف کنیم و ما بطور دوره ای با شما در ارتباط هستیم تا از سلامت عملکرد سیستم شما اطمینان پیدا کنیم. و اگر هم نکات مهم و ضروری باشد آن را از طریق سامانه پیامک رسال به نظر شما خواهیم رساند. افتخار ما این است که بسیاری از مشتریانی که قدیم از ما خرید کرده اند با لذت ما را به دیگران معرفی میکنند و یا حتی مجدد از ما خرید میکنند و این اعتبار ارزشمند تنها با لطف شما بدست ما آمده است و از این امر مهم حفاظت میکنیم تا باز هم ما را لایق معرفی بدانید. 

واقعاً چرا صفاتِک ؟!

اعلام قیمت قطعی

اعلام قیمت قطعی و تمام شده

ارسال فوری

اعزام خودرو کامل تجهیزات

تکنسین خبره-min

تکنسین رسمی خبره

گارانتی بی واسطه

گارانتی بی واسطه مستقیم و رسمی

نکات بسیار مهم قبل از نصب دزدگیر اماکن

  • از مراکز و شرکت های معتبر خرید کنید
    با خرید از شرکت های ایمن امنیت و حفاظت خود را دو چندان خواهید کرد چرا که نصاب دزدگیر اماکن به راحتی امکان دسترسی کامل به سیستم شما را دارد. و حتی امکان فعال و غیر فعال کردن سیستم از راه دور توسط گوشی تلفن همراه خود را نیز میتواند فعال نماید.
    پس در نتیجه ما برای حفظ امنیت منزل و یا محل کار خودمان باید این امر بسیار مهم را به یک شرکت معتبر رسمی که با مجوز های مربوطه فعالیت می نماید واگذار کنیم که با خیال بسیار راحت به محل کار و یا مسافرت خود برویم و درگیری ذهنی برای خود نداشته باشیم.
  • به جا نمایی صحیح سنسور ها توجه کنید
    متأستفانه همچنان شاهد منازل و مغازه هایی هستیم که با وجود دزدگیر اماکن از آنها سرقت می شود و اولین دلیلی که بسیار مهم می باشد جا نمایی صحیح سنسور ، آژیر و پنل مرکزی می باشد که به سادگی سارق پس از ورود آن را قطع نموده و به کار خود ادامه می دهد.
    بطور مثال برای هر مغازه ای که از کرکره استفاده میکند استفاده از یک سنسور مگنتی جز واجبات آن پروژه میباشد چرا که وقت سارق در زمان باز کردن کرکره اتلاف می شود و ما با گذاشتن مگنت اولین عامل پیشگیرانه را انجام دادیم.
    یا سنسور ضربه برای منازل مسکونی که در زمان تخریف قفل ضد سرقت بسیار حیاتی بوده و حکم اقدام پیشگیرانه را دارد.
  • از دستگاه سیمکارتی استفاده کنید
    باید به این موضوع دقت داشت که دیگر سیستم خط شهری (ثابت) برای حفاظت از منزل ما کار آمد نیست و سارق قبل از ورود ، اولین و راحت ترین اقدامی که انجام میدهد قطع کردن خط شهری ساختمان بوسیله یک سیم چین می باشد.

    و نکته دوم امکان فعال و غیر فعال کردن سیستم از راه دور که تنها با پنل های دزدگیر اماکن سیم کارتی محقق می شود.
    در قدیم امکان فعال و غیر فعال کردن سیستم تنها با حضور در محیط و استفاده از ریموت در دست این کار انجام میشد ولی در حال حاظر تمامی سیستم های سیمکارتی با استفاده از نرم افزار و کد دستوری از راه دور بسیار ساده امکان کنترل را دارد.
  • از باتری بکاپ استفاده کنید
    یکی دیگر از اقداماتی که برای سارق راحت بوده و کار آن را ساده تر می نماید قطع کردن برق می باشد که با گذاشتن باتری بکاپ داخل پنل مرکزی این راه هم جلو سارق بسته شده و به محض قطع کردن برق اصلی سیستم به شما پیامک قطعی برق را ارسال میکند و شما را از آن مطلع می سازد.
  • دستگاهی خرید کنید که ریموت ضد هک داشته باشد
    همان طور که میدانید هر ریموتی که شما در دست دارید امکان کپی شدن در کلید سازی را دارد و تنها ریموت های کدهاپینگ می باشد که امکان هک آن نیست و دستگاه هایی که توسط صفاتِک عرضه می گردد در آن از ریموت های کدهاپینگ استفاده شده است.

پک‌های دزدگیر اماکن