انواع چشمی دزدگیر

معرفی بهترین برند سنسور حرکتی

بهترین برند سنسور های حرکتی

از آنجایی که شما برای خرید سنسور های حرکتی، نیازمند بهره‌مندی از دانش درباره برند های معتبر آن هستید، صفاتک در این مقاله به شما بهترین برند سنسور حرکتی را معرفی خواهد کرد؛ البته پیش از آن که وارد بحث اصلی شویم مقدمه را در مورد سنسور های حرکتی بیان می کنیم.

 

 

معتبرترین برند سنسور حرکتی

 

سنسور حرکتی چیست؟

یکی از پر استفاده ترین سنسور هایی که امروز به عنوان سیستم های ضد سرقت در خانه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد، سنسور حرکتی هستند. این سنسور ها به دلیل دید وسیع و جامع و همچنین پروسسی که در محیط اطراف خود دارند امروزه به عنوان یکی از سیستم های هوشمند ضد سرقت به شمار می روند به طوری که بیشتر شرکت ها و مراکز تجاری در اکثر پروژه های اعلام سرقت خود از این سنسور ها استفاده می کنند. با استفاده از این سنسور های حساس می توان دید وسیع تر و دقیق تری در خانه و یا محل کار خود داشته باشید.

 

 

سنسور های حرکتی

 

همچنین اگر قصد دارد با طرز کار سنسور حرکتی آشنا بشوید می توانی وارد این مقاله شوید.

 

معرفی بهترین مارک چشمی حرکتی دزدگیر

یکی از بهترین برند های سنسور حرکتی، سنسور های حرکتی تایم ایران هستند. این سنسور های مجهز به حسگر حرکتی مادون قرمز هستند، این قابلیت این امکان را می دهد که در شب و نبودن نور لازم و کافی اگر سارقی به خانه و یا محل کاری که دارای این نوع سنسور است وارد شود این سنسور از روی حرارت بدن سارق متوجه حضور او می شود و آلارم آن به صدا در می آید.

از دیگر ویژگی های این سنسور حرکتی قابلیت تشخیص 360 درجه است و همچنین در محدوده ی شش الی دوازده متری این قابلیت را دارد ، قابل نصب بر روی دیوار در جهت دید بیشتر، دارای توات خروجی 1200 وات برای انواع لامپ ها و وسایل الکتریکی می باشد و همچنین این محصول بسیار کاربردی و خوب دارای دو سال گارانتی می باشد و همچنین دارای خدمات پشتیبانی تایم ایران نیز می باشد و در این دو سال اگر برای محصول مشکلی به وجود آمد می توان نمایندگی های تایم ایران مراجعه کرد و از محصول خود عیب یابی کرد.

از بهترین برند سنسور حرکتی می توان به برند شیائومی مدل RTCGQ11LM اشاره کرد. این سنسور حرکتی نیز یکی دیگر برند های معروف و بسیار مناسبی برای جلوگیری از سرقت ها می باشد. این دستگاه دارای دقت بسیار بالایی می باشد. این محصول دارای وزن بسیار کم و همچنین دارای ابعادی کوچک است که یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول سایز کوچک و وزن کم آن است که اهمیت آن را دو برابر می کند.

 

 

برند سنسور حرکتی

 

این محصول دارای اپلیکشنی می باشد که پس از نصب و اتصال آن به حسگر حرکتی Aqara می توان از قابلیت های جدید و بروز شده آن استفاده های زیادی انجام داد. این محصول قابلیت تشخیص تا فاصله هفت متر را دارد، دارای زاویه دید 170 درجه می باشد، دارای دمای قابل تحمل از منفی 10 تا 45 درجه سانتیگراد را دارا می باشد، این محصول ساخته شده از پلاستیک درجه یک می باشد و جنس این پلاستیک به گونه ای است که بسیار سبک و قابل حمل بسیار راحت می باشد، این محصول قابل کنترل توسط توسط اپلیکیشن Mi home می باشد. این محصول دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد.

 

سنسور حرکتی چشمی

سنسور های حرکتی مادون قرمز pir و یا همان چشمی های حرکتی جز یکی از انواع چشمی و سنسور و همچنین جز دقیق ترین و بهترین سنسور هایی هستند که می توان بر روی آن ها حساب دقیقی کرد. این سنسور ها دارای چشمی هایی هستند با شناسایی گرمای بدن توسط حرکت آن و یا انرژی مادون قرمز کار می کند.

چشم های حرکتی دزدگیر محوطه اطراف خود را که در محدوده دید خودش است را به عنوان یک شبکه در نظر می گیرد زمانی که در محوطه آن ها جسمی با حدی از گرما که برای آن ها تعریف نشده باشد در حال حرکت باشد چشمی آن حس کرده و تشخیص می دهد و به عنوان یک خطر آن را گزارش می دهد.

یک مسئله مهم در نصب این گونه سنسور ها، قرار دادن آن ها در مکان مناسب است. پس بهتر است سنسور در جای مناسبی مانند گوشه اتاق که تمام فضا را در بر بگیرد نصب شود. این مکان باعث می شود که این سنسور به نقاطی مانند ورودی ها، پنجره ها، راهرو ها و ماکان دیگر اشراف کامل تری داشته باشد.

 

 

بهترین برند سنسور حرکتی

 

لازم به ذکر است که بگوییم سنسور های مادون قرمز توسط دمای بدن در حال حرکت عمل می کند پس از قرار دادن سنسور در محیط های خیلی گرم مانند جاهایی که دارای رادیاتور ها و دیگ بخار ها هستند حتما خود داری کنید.

چشمی حرکتی را در مکان های خشک بدون رطوبت بالا قرار دهید زیرا آن میزان رطوبت و بخار موجود در فضا به مرور زمان حساسیت سنسور را کاهش می دهد و حتی ممکن است باعث خرابی سنسور نیز شود.

 

مارک سنسور تشخیص حرکت

برندها و مارک های متفاوتی در سنسور های تشخیص حرکت وجود دارد. یکی از آن مارک ها، سنسور تشخیص حرکت برند اوون است. این مارک یکی از برند های خوب از بهترین برند های سنسور تشخیص حرکت به شمار می آید.

این دستگاه کوچک به عنوان بخشی از سیستم امنیتی خانه هوشمند هر گونه حرکت های انسانی و یا ورود های غیر مجاز در محیط اطراف خود به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. با توجه به اینکه این سنسور با پروتکل ارتباطی زیگبی کار می کند و به راحتی توسط هاپ مرکزی خانه هوشمند شناسایی شده و پس از آن می توان سناریو های متفاوتی با سایر تجهیزات خانه هوشمند تعریف کرد.

 

 

انواع سنسور های حرکتی

 

از دیگر برند های سنسور حرکتی و یا می توان گفت از بهترین برند سنسور حرکتی می توان به، سنسور حرکتی وایرلس با میدان دید 40 فوت اشاره کرد،سنسور حرکتی پنجره با قدرت تشخیص بالا،سنسور حرکتی Night light با قدرت تشخیص در محدوده 15 فوتی و قدرت چرخش 360 درجه ای می باشد،سنسور حرکتی وایرلس دو با پوشش و میدان دید 350 فوت اشاره کرد و یکی از محبوب ترین سنسور های حرکتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *