دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته بدون برق کار می کند

دوربین مداربسته بدون برق
دوربین مداربسته بدون برق، یکی از جدیدترین مدل‌های دوربین‌های مداربسته هستند که امروزه به بازارها ارائه شده‌اند.این نوع دوربین‌ها دارای ویژگی‌ها و کارکرد مفیدی هستند که مهم‌ترین آن، نیاز نداشتن به کابل اتصالی برق می‌باشد که این آپشن کارکرد‌های زیادی را به این دوربین‌ها اطلاق می‌کند. دوربین مداربسته بدون برق ، دارای انواع متفاوتی می‌باشند. با صفاتک همراه باشید.

دوربین مداربسته بدون برق کار می کند!

پیش از آن که وارد بحث اصلی، دوربین مداربسته بدون برق کار می‌کند! شویم مقدمه‌ای را درباره دوربین‌های مداربسته بیان می‌کنیم.

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته امروزه کاربرد بسیار زیادی در مکان‌های مختلف دارد. در بسیاری از کارخانه‌ها ، شرکت‌ها ، مغازه‌ها ، مناطق مسکونی و مکان‌های دیگر از دوربین‌های مداربسته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از سرقت ها نصب شده‌اند.
از دوربین‌های مداربسته برای مانیتور کردن خطوط تولید و کارخانه‌های بزرگ نیز استفاده می‌شود که این امر باعث راحتی و مدیریت بسیار آسان‌تری را فراهم می‌کند.
کاربرد اصلی و یا می‌توان گفت عمده دوربین‌های مداربسته در سیستم‌های حفاظتی به کار رفته است، اما می‌توان کاربرد های دیگری در زمینه‌های دیگر نیز برای آن تعریف کرد مانند، کاربرد‌های پلیسی، صنعتی، فضایی، کنترل ترافیک‌ها، تصویر برداری‌های نامحسوس و مواردی دیگر را می‌توان نام برد.
دوربین مداربسته بدون برق کار میکند

دوربین مداربسته خورشیدی

یکی از مسائلی که در بعضی از مواقع در بحث کارکرد دوربین‌های مداربسته با مشکل مواجه می‌شوید، برق اتصالی به آن‌ها است، در مواقعی به علت‌های متفاوت ممکن است که برق اتصالی به دوربین‌های مداربسته دچار قطعی شوند و در این مواقع کارکرد این دوربین ها مختل می‌شود.
دوربین‌های مداربسته نسل جدید دارای یک ویژگی بسیار کاربردی می‌باشد و آن بدون برق کار کردن آن‌ها است که به این دسته از دوربین‌ها، دوربین مداربسته بدون برق و یا دوربین مداربسته خورشیدی نیز گفته می‌شود.
دوربین مداربسته بدون برق، دیگر نیازی به اسفاده از کابل برق و یا جریان برقی ندارد و برق خود را از نور محیط دریافت می‌کند، به گونه‌ای با تابیدن نور محیط به مدت یک روز به صفحه آن‌ها، شارژ می‌شوند و می توانند تا حداکثر تا چهار روز دوام بیاورند.
دوربین مداربسته بدون برق و یا همان دوربین مداربسته خورشیدی برای ذخیره سازی انرژی خود نیازی به دستگاه مرکزی ندارند و در داخل این مدل از دوربین ها درگاه Micro SD تعبیه شده است که در استفاده از آن می توانید از حافظه Micro SD اسفاده کنید و همچنین این قابلیت را نیز دارند که تصاویر به صورت خودکار در آن ها ذخیره می شود.
یکی از آپشن های بسیار کاربردی که این دوربین مداربسته بدون برق دارند این است که می توان آن ها را اگر در مکانی هستید که وای فای موجود است، به وای فای متصل کنید و می‌توانید با این ویژگی تصاویر را به صورت آنلاین و بدون وقفه مشاهده کنید که این آپشن بسیار می‌تواند مفید واقع شود.
دوربین مداربسته بدون برق

دوربین مداربسته باطری دار

یکی دیگر از مدل های دوربین مداربسته بدون برق را می توان به دوربین های مداربسته باتری دار اشاره کرد.
از این گونه از دوربین های مداربسته باطری خود در مواقعی که برق محیط دچار قطعی می شود زیاد شده باشد می توان استفاده بسیار مفیدی را انجام داد.
نحوه عملکرد این دوربین ها نیز بسیار کاربردی و آسان می باشد، کافی است که دوربین را هر چند روز یک بار از محل نصب خود جدا کنید و باطری قرار گرفته شده در آن را جداسازی کنید و آن را شارژ کنید و سپس بعد از پر شدن باطری دوربین آن را در محل مورد نظر خود نصب کنید.
لازم به ذکر است که گفته شود میزان شارژ دهی این دوربین‌ها با توجه به میزان کارکرد و ظرفیت باطری مورد استفاده قرار می‌گیرند و ممکن است که دوربین‌های مداربسته باطری خور با سایر دوربین‌های مداربسته کارکرد متفاوتی داشته باشند و نمی توان به صورت دقیق میزان کارکرد و شارژدهی آن را به هم مقایسه کرد.
این مدل دوربین مداربسته بدون برق باطری دار نیز همانند دوربین های مداربسته خورشیدی، نیازی به دستگاه های مرکزی ندارند و تصاویر خود را بر روی حافظه Micro SD خود ذخیره سازی می کنند.
از ویژگی های کاربردی و مهمی در دوربین های مداربسته باطری دار می توان به مواردی مانند، کیفیت بالای تصاویر و با درصد شفافیت بسیار زیاد، امکان ضبط تصاویر در تاریکی مطلق و به نمایش در آوردن آن ها، عدم نیاز به دستگاه دی وی آر که این آپشن کارکرد این دستگاه را دوچندان می کند، دارای کلید شروع ضبط دستی، دارای قابلیت تشخیص حرکت و همچنین ضبط تصاویر می باشد، قابلیت ضبط مستقیم تصاویر روی درگاه رم.
دوربین مداربسته بدون برق

دوربین مداربسته بیرونی بدون برق Geeklink

این دسته از دوربین مداربسته بدون برق، دوربین بیرونی Geeklink بدون نیاز به سیم کشی برق و کابل های برق قادر به انتقال تصاویر در هر فضای نصب می باشد.
این دوربین مداربسته کاربردی دارای تغذیه 5 ولتی می باشد و همچنین محلی برای نصب باطری قابل شارژ برای دوربین تعبیه شده است که از این رو می توان در هر مکان دلخواه منزلتان و یا هر هر مکانی دیگر به راحتی و بدون سیم کشی برق آن را نصب کنید و از کارکرد آن نهایت لذت را ببرید.
دوربین مداربسته بیرونی Geeklink دارای قابلیت خوبی می باشد، شما می توانید با نصب کارت حافظه SD بر روی این دوربین تمامی تصاویری را که این دوربین ثبت و ضبط می کند را بر روی آن ذخیره کنید و حتی می توانید از طریق موبایل خود تصاویر ذخیره شده بر روی کارت SD آن را نیز مشاهده کنید.
 از امکانات دوربین مداربسته بیرونی Geeklink می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• قابلیت ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه SD دوربین
• داشتن قابلیت امکان شنود صدای محیط
• داشتن دید در شب
• دارای قابلیت نصب sd card با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت
• بدون نیاز به سیم کشی برق و DVR
• قابلیت نصب بسیار راحت و همچنین بر روی دیوار و سقف
• دارای قابلیت ارسال صدا
• دارای ویژگی مشاهده آنلاین تصاویر ثبت و ضبط شده
• دارای تشخیص حرکت
• با قابلیت نمایش بر روی گوشی های هوشمند آیفون ios و اندروید
• نوع باطری : 18650
شما می توانید برای خرید دوربین مداربسته به فروشگاه صفاتک که یکی از معتبرترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *