انتخاب دزدگیر اماکن

هر آن چه که لازم است از دفترچه راهنمای دزدگیر سایلکس SG8 بدانید

دفترچه راهنمای سایلکس sg8

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، پیشرفت قابل توجهی در عملکرد دزدگیر اماکن دیده می‌شود. در این میان، شرکت سایلکس موفق شده است تا مدل‌های بسیار پیشرفته‌ای از دزدگیرهای اماکن سیم کارتی طراحی و تولید کند. در این مقاله قصد داریم در کنار بررسی مهم‌ترین نکات موجود در دفترچه راهنمای دزدگیر سایلکس sg8، به بررسی زوایای گوناگون این محصول و انواع آن بپردازیم. بنابراین، با ما همراه باشید.

 

تفاوت دزدگیر سیم کارتی با سایر مدل‌های موجود در بازار

پیش از بررسی این محصول، بهتر است با تفاوتی که بین این نوع دزدگیر اماکن و مدل‌های دیگر که با تلفن ثابت کار می‌کنند وجود دارد آشنا شوید.

پیش از ساخت دزدگیرهای اماکن سیم کارتی، دزدگیر را به تلفن ثابت مکان مورد نظر متصل می‌کردند. این موضوع امکان کنترل از راه دور دزدگیر و محل مورد نظر را برای افراد غیر ممکن می‌‌کرد و علاوه بر آن، قطع کردن تلفن ثابت منزل یا محل کار شما می‌توانست به راحتی دسترسی شما را به دزدگیر اماکن قطع و دچار مشکل کند.

از سوی دیگر، کنترل و مدیریت دزدگیر اماکن سیم کارتی، بسیار آسان‌تر است و می‌توان به راحتی و از طریق پیامک، دستورات جدیدی برای پنل مرکزی دزدگیر تعریف کرد و یا دستورات قبلی را غیرفعال کرد. با دانستن تمامی این نکات، حالا می‌توانیم بر اساس دفترچه راهنمای دزدگیر سایلکس sg8، به بررسی دزدگیرهای اماکن ساخت این شرکت و انواع آن مشغول شویم.

برای خرید دزدگیر منزل حتما دزدگیر اماکن sg8 سایلکس گزینه مناسبی است.

دفترچه راهنمای سایلکس sg8

 

انواع مدل‌های دزدگیر اماکن سایلکس sg8

دزدگیرهای اماکن سایلکس sg8 در واقع نسخه‌ی جدید دزدگیر اماکن سایلکس sg7+ محسوب می‌شوند که برای مدت‌های طولانی جزو پرطرفدارترین و همچنین پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار دزدگیر به شمار می‌آمدند. نمی‌توان گفت که تفاوت‌های بسیار زیادی میان مدل‌های سایلکس sg7+ و sg8 وجود دارد اما آن چه که مسلم است، بهبود بسیاری از ویژگی‌های مدل سایلکس sg7+ و برتری sg8 نسبت به آن می‌باشد.

قیمت دزدگیر سایلکس sg8 نیز تفاوت چندانی با مدل قبلی آن یعنی sg7+ ندارد، بنابراین می‌توان گفت که از بسیاری از زوایا، خرید مدل جدیدتر یعنی دزدگیر اماکن سایلکس sg8 مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس مدل sg8 معمولا بر اساس مدل به دو نوع تقسیم می‌شود. البته این دو مدل یعنی دزدگیر sg8-s و sg8-q تفاوت‌های زیادی با هم ندارند اما با این حال، بررسی تمام ویژگی‌های آن خالی از لطف نیست.

 

ـ دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس مدل sg8-s

این دستگاه به نسبت مدل سابق شرکت سایلکس یعنی مدل sg7+ تغییر زیادی نداشته است اما با این حال، امکانات آن پیشرفت بسیاری کرده اند و استفاده‌ی کاربر از آن آسان‌تر شده است. هدف اصلی شرکت سایلکس از طراحی این دزدگیرها، افزایش کاربری آن و قابل استفاده شدن برای انواع مکان‌های مختلف مانند محل سکونت و همچنین محل کار افراد بوده است. به همین دلیل، این نوع دزدگیرها علاوه بر امکان کار کردن با سیم کارت، قابلیت وصل شدن به تلفن ثابت مکان مورد نظر شما را نیز دارند.

البته این تنها تغییری نیست که برای راحت‌تر شدن استفاده‌ی کاربران صورت گرفته است. به طور مثال، هر دزدگیر اماکنی، یک ویژگی ارسال گزارش دارد. این گزارش‌ها معمولا مخصوص این هستند که در مواقعی که اتفاق غیرقابل پیش بینی یا مشکوکی می‌افتد، به مدیر اصلی دزدگیر اماکن از طریق تماس، پیامک و یا آلارم اپلیکیشن اطلاع دهند. مدل sg8-s دزدگیر سیم کارتی سایلکس، علاوه بر این که از گزارش‌های پیش فرض موجود در مدل‌های قبلی پشتیبانی می‌کند، گزارش‌های جدید دیگری را نیز به شما ارائه می‌دهد. به طور مثال، در صورت قطع شدن خط تلفن ثابت، یا قطع شدن آلارم و متوقف شدن عملکرد آژیرها، از راه‌هایی که پیش از این ذکر شد به مدیر اصلی دزدگیر اماکن اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین، این مدل برعکس مدل‌های قبلی، از دو خروجی برای بلندگو پشتیبانی می‌کند و از این طریق امکان کنترل و نظارت بیشتری را برای افراد فراهم خواهد ساخت. شما می‌توانید چهار ادمین مجزا برای این دزدگیر اماکن انتخاب کنید و با دسترسی داشتن به نرم افزارهای مخصوص Android و IOS تمامی اقدامات و گزارش‌های دزدگیر را کنترل کنید.

پک دزدگیر اماکن مدل ST-PK-DZ-006

ـ دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس مدل sg8-q

مدل‌های سری q از سری دزدگیرهای اماکن سایلکس sg8 یکی از بهترین نسخه‌های موجود چه در میان تمام مدل‌های دزدگیرهای سایلکس و چه در بین سایر مدل‌های دزدگیر شرکت‌های دیگر است.
این مدل به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر پنج زون مختلف تعریف کنید، برای هرکدام از آن‌ها به صورت جدا اسم تعیین کنید و از طریق سنسورهای بی سیم به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

قابلیت جالب دیگری که از طریق دفترچه راهنمای دزدگیر سایلکس sg8-s بیشتر با آن آشنا خواهید شد، منوی تست کارآمد است که به شما این اجازه را می‌دهد تا قابلیت‌های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری این سیستم را آزمایش کنید.

کدهای پیامکی متفاوتی برای ادمین دزدگیرهای اماکن سایلکس تعریف شده است که از طریق آن می‌توانید به راحتی تنظیمات فعلی دستگاه خود را تغییر دهید و تنظیمات و دستورات جدیدی را برای پنل مدیریت دزدگیر اماکن خود مشخص کنید.

شرکت سایلکس در حال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی دزدگیر اماکن محسوب می‌شود. به همین دلیل، قیمت مدل‌های مختلف دزدگیرهای اماکنی که توسط این شرکت ساخته شده اند نسبت به بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار مناسب‌تر است. دفترچه راهنمای دزدگیر سایلکس sg8 می‌تواند در راستای انتخاب بهترین محصول به شما کمک کند. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *