انتخاب دزدگیر اماکن

بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان

بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان

هزینه ای که برای امنیت می کنید، بستگی به این دارد که چه میزان ارزش در امنیت جانی و روانی، سوای ملک و دارایی های خود می بینید. مسئله، ارزشمندتر از این حرف هاست، نه؟! انواع دزدگیر سیم کارتی ارزان  با برندهای گوناگون در بازار با کیفیت های مختلف موجود است.

انواع دزدگیر اماکن سایلکس نیز ازجمله باکیفیت ترین و بهترین دزدگیرها برای حفاظت اماکن هستند. ارزان ترینِ این دزدگیرها، همان نمونه های دزدگیر ساده یا SL14 است که تنها آژیر اعلام خطر دارد اما برای امنیت برخی از مکان ها کفایت می کند.

این دزدگیر را در ایام تخفیف، با قیمت 1 میلیون و 100 هزار تومان می توانید تهیه کنید. دزدگیر شهری PD14 که با تلفن ثابت اعلام خطر می کند نیز با قیمت 1 میلیون و 650 هزارتومان قابل خریداری است.

اما اگر به دنبال دزدگیر سیمکارت خور ارزان برای منزل هستید، همچنان پیشنهاد ما به شما SG7+ است. بهای این دزدگیر به نسبت امکاناتی که دارد واقعا ارزان است.

البته لازم به ذکر است که خط تولید مدل sg7+ از سری دزدگیرهای سایلکس متوقف شده است و این شرکت مدل sg8 را در بازار عرضه کرده است. دزدگیر اماکن سایلکس sg8 شامل دزدگیر اماکن سایلکس sg8-s و دزدگیر اماکن سایلکس sg8-q می‌شود.

براحتی می‌توان گفت که دزدگیر SG8 سایلکس بهترین نوع از انواع دزدگیر اماکن سایلکس است. به این مدل بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان هم میتوان گفت. دلیل اصلی آن است که از دو راه به شما اعلام خطر می‌کند. این دزدگیر از طریق خط تلفن ثابت و از طریق خطوط تلفن همراه اعلام خطر می‌کند، طبیعتا به واسطه عملکرد و هزینه مناسب آن این مدل جزء پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد.

این نوع از انواع دزدگیر منزل سایلکس، دارای ریموت Lenex است؛ همچنین می‌توان برای کاربران ریموتی آن سطح دسترسی تعیین کرد. این نوع دزدگیر دارای یک رله خروجی و 5 زون است و هر زون نیز می تواند به 8 حالت تعریف شود.

دزدگیر اماکن سایلکس sg8-s از نمونه های دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس است و نسبت به مدل sg7+ پیشرفته تر است. این مدل قابلیت های کاملتری نسبت به مدل sg7+ دارد از جمله زون بندی و نام گذاری، سنسور بی سیم، تعریف و حذف کاربران توسط مدیر، اضافه شدن 5 گزارش جدید از جمله قطع شدن بلندگو، توقف آلارم، تغییر وضعیت رله خروجی، افزایش خروجی اسپیکر به 2 خروجی و… .

دزدگیر اماکن سایلکس sg8-q جزو گروه دزگیرهای اماکن سیم کارتی سایلکس می باشد و نسبت به مدل های قبلی این گروه پیشرفته تر است. به عنوان مثال از قابلیت‌های کارآمد این مدل می‌توانیم به افزایش خروجی اسپیکر به 2 خروجی، زون بندی و نام گذاری، تغییر وضعیت رله خروجی، سنسور بی سیم، توقف آلارم، تعریف و حذف کاربران توسط مدیر، اضافه شدن 5 گزارش جدید مانند قطع شدن بلندگو اشاره کنیم.

شاید نمونه هایی از دزدگیر سیم کارتی در بازار بیابید که بتوانید ارزان تر از این مدل تهیه کنید اما به خاطر داشته باشید هیچ ارزانی و هیچ گرانی بی حکمت نیست! ما دلایل توصیه خود را در ادامه برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

 

دزدگیر سیم کارتی ارزان

 

چرا دزدگیر سیم کارتی سایلکس SG7+

کاملا حق با شماست، انتخاب دزدگیر اماکن مناسب کار دشواری است؛ بهترین دزدگیر سیم کارتی منزل نیز ارزان نیست! زیرا امنیت شما و منزلتان کم ارزش نیست!

البته چنانچه امکانات، کیفیت و دقت این دزدگیر را بسنجید و با سایر نمونه های «ظاهرا ارزان» مقایسه کنید، به این نتیجه خواهید رسید که فقط کمی بیشتر هزینه کردن تا چه حد تفاوت در سطح امنیت و حفاظت منزل شما خواهد داشت؛ بنابراین چندان هم در نظرتان گران نخواهد آمد.

 

امکانات دزدگیر سیم کارتی سایلکس SG7+؛ بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان

  • ریموت Lenex: امکان تعدد ریموت ها به تعداد اعضای خانواده و نیز تعیین سطح اختیارات دارندگان ریموت ها وجود دارد.
  • دارای 5 زون: هر زون را می توان به 8 حالت تعریف نمود.
  • حافظه: دارای 4 حافظه ی ادمین و 10 حافظه ی کانتکت: قابلیت ارسال پیامک و تماس با همه کانتکت ها وجود دارد.
  • اعلام خطر از طریق سیم کارت و خط ثابت: دزدگیر SG7+ هم قابلیت اعلام خطر روی تلفن ثابت (مانند دزدگیر شهری) را دارد و هم قابلیت اتصال به سیمکارت. البته هردو امکان به صورت هم زمان ممکن نیست اما به دلیل مزیت های سیمکارت، غالبا اعلام خطر از این طریق انتخاب می شود.
  • ثبت وقایع: 99 واقعه ی اخیر در این سیستم ثبت و قابل بررسی است.
  • ضبط پیام: قابلیت 24 ثانیه پیام قابل ضبط به چهار صورت Alarm، Fire، Tamper و Panic
  • یک خروجی رله: با قابلیت تنظیمات متعدد برای رله

 

بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان

 

 

  • اپلیکیشن ios و Android: با نصب اپلیکیشن، امکان کنترل و نیز ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات سیستم وجود دارد.
  • بی صدا کردن آلارم و تک آژیر: در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید آلارم را بی صدا کنید یا تنها به صورت تک آژیر درآورید.
  • غیرفعال کردن موقت: درصورت لزوم می توانید به صورت موقت، زون، سنسور بیسیم و ریموت را غیر فعال نمایید.
  • هشدار قطع برق و شارژ باطری: با هشدار کم شدن شارژ باطری می توانید به موقع از خاموشی سیستم پیش گیری کنید و با هشدار قطع برق می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.
  • تنظیمات زمان: می توانید از طریق اپلیکیشن و SMS زمان و تاریخ را تنظیم کنید.
  • دریافت اعلام خطر در هرجا و در سریع ترین زمان ممکن: دزدگیر SG7+ محدودیت های تلفن ثابت را ندارد و به دلیل سیمکاری بودن می توانید اعلام خطر را در هرجا که باشید دریافت کنید.
  • دریافت گزارشات دائم پیرامون ورود و خروج افراد دارای ریموت از طریق پیامک، توان مدیریت و نظارت کامل و اشراف بر مکان
  • امکان تجهیز به سنسور حرارتی: اعلام خطر حریق با افزودن یک سنسور حرارتی بر امکانات دزدگیر SG7+ سایلکس می افزاید.
  • قابلیت قرار دادن به حالت نیمه فعال

می بینید که به نسبت مبلغی که پرداخت می کنید امکانات بی شماری دریافت می کنید که تضمین کننده امنیت و حفاظت منزل شما و عزیزانتان است؛ پس این هزینه قطعا ارزشش را دارد.

در گذشته دزدگیرهای غیرسیمکارتی به راحتی توسط سارقان از کار می افتادند زیرا وابسته به سیم های تلفن یا برق کشی ساختمان بودند اما دزدگیر سیم کارتی SG7+ با داشتن باطری قابل شارژ، وابسته به هیچ یک از این ها نیست.

با همه این احوال اگر مکان مورد نظرتان (مثلا به دلیل حضور نگهبان در محله یا مجتمع) دارای امنیت نسبی است و نیاز چندانی به امکانات فراوان SG7+ نمی بینید، می توانید با صرف هزینه کمتر، دزدگیر ساده یا شهری را تهیه و نصب کنید که تنها اعلام خطر به صورت آژیر یا تماس تلفن ثابت دارند و امکاناتشان محدودتر است.

باید گفت این نمونه ها علی رغم امکانات محدودتری که دارند، به مراتب از برخی سیستم ها و پک های دزدگیر سیمکارتی نامرغوب موجود در بازار که به قیمت بسیار ارزان قابل تهیه هستند، کارایی بیشتری دارند!

پک دزدگیر اماکن

روی عکس کلیک کنید.

لطفا اسباب بازی نخرید!

گمان نمی کنیم با دانستن امکانات و کیفیت دزدگیر سایلکس مدل SG7+ همچنان به دنبال راهنمای خرید دزدگیر سیم کارتی ارزان باشید. صادقانه می گوییم با خرید نمونه ای از دزدگیر سیمکارتی منزل ارزان، در حقیقت یک دزدگیر سیمکارتی با قیمت پایین تر و به صرفه تر نمی خرید بلکه یک اسباب بازی با قیمت گزاف می خرید!

واقعیت است؛ وقتی دستگاه، کارایی و قابلیت های لازم برای تأمین امنیت منزل شما را ندارد، وقتی نتواند اعلام خطر دقیق و به موقع داشته باشد، و فاقد پوشش کامل و همه جانبه  است، وقتی بتوان آن را خیلی راحت از کار انداخت، همچنین وقتی عمر مفیدی نداشته باشد و خیلی زود از کار بیفتد، درواقع یک اسباب بازی بیهوده خریده اید و بر خلاف تصورتان، به ضرر جیبتان هم عمل کرده اید. بنابراین حال که قرار است هزینه کنید، این هزینه را درجای درست و به طور صحیح انجام دهید تا واقعا ارزشمند باشد.

صفاتک دزدگیر اماکن سیمکارتی سری sg8 سایلکس را به شما پیشنهاد می کند. با خرید این دزدگیر و بهره مندی از خدمات نصب آن که توسط تیمی حرفه ای انجام می شود، امنیت منزل خود را تضمین می کنید و خاطری آسوده برای سالیان سال خواهید داشت زیرا متریال این کالا مرغوب است و عمر مفیدی دارد.

12 دیدگاه در “بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان

  1. زرین پور گفت:

    ما نفهمیدیم الان بهترین دزدگیر منزل ارزان کدوم شد. sg8 یا sg7؟

    1. مصطفی منصوری گفت:

      سلام و ارادت
      تولید دستگاه سایلکس مدل SG7 از ابتدا سال 1400 متوقف و حال دستگاه سری 8 با همان قیمت جایگزین گردید.
      سپاس

      1. واقعا ممنون دستگاه سایلکس رو من خریداری کردم و ازش راضی هستم
        ولی ممنون میشم اگه بگید چجوری یه ادمین دیگه به دستگاه اضافه کنم….✅

        1. مصطفی منصوری گفت:

          سلام و ارادت ممنون از نظرتون در قیمت ادمین و قسمت بعدی Add رو بزنید و شماره تماس ادمین شماره دوم رو وارد کنید و یا از دفترچه راهنما راهنمایی بگیرید.

      2. علی اکبر واحدی گفت:

        داداش من پیشنهادم SG8 هست چون خطا نداره

        1. مصطفی منصوری گفت:

          تشکر از لطف و نظر شما بله کاملا درست هستش.

        2. نادر دولتیاری گفت:

          سلام قیمت دزدگیر تحویل ارومیه چند در میاد

          1. مصطفی منصوری گفت:

            سلام و ارادت بسته به نوع دستگاه و تعداد سنسور چشمی و اینکه میتونید از داخل سایت از پک های آماده استفاده کنید

  2. محمد میرزایی گفت:

    سلام، وقت بخیر،
    سایلکس SG8 خریداری کردم و حدود شش ماه است که نصب کردم. از آن راضی هستم. تا این لحظه که از آن سرویس میگیرم باگ و ایراد خاصی مشاهده نشد و براساس تجربه تا امروز(۱۴۰۱/۵/۱۷) ، خرید انرا توصیه میکنم.

    1. مصطفی منصوری گفت:

      سلام و ارادت
      خیلی خوبه که شما هم مثل خیلی از مشتریان دیگه خرید سایلکس رو توصیه میکنید که واقعا محصول فوق العاده ای هستش .

  3. امید گفت:

    سلام یک عدد دزدگیر قیمت مناسب جهت کارگاه چه قیمت هست؟

    1. مصطفی منصوری گفت:

      سلام و ارادت
      از طریق شماره تماس 02179443 میتونید در ارتباط باشید و یا شماره تماستون رو بفرمایید تا همکاران من باهاتون تماس گرفته و راهنمایی کنند و پیش فاکتور براتون صادر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *