انتخاب دزدگیر اماکن

هزینه نصب دزدگیر منزل

هزینه نصب دزدگیر منزل

این روزها افراد زیادی تمایل دارند تا امنیت منزل خود را بالا ببرند. به همین خاطر اقدام به نصب دزدگیر می‌کنند. اما سؤالی که برای هر فرد ایجاد می‌شود، آن است که هزینه نصب دزدگیر منزل چقدر است؟

دزدگیر را باید وسیله‌ای دانست که امنیت منزل، اماکن، ماشین و هر مکانی دیگری را تأمین می‌کند. در حقیقت دزدگیر ضامن حفظ حریم خصوصی افراد است و از ورود مزاحم یا سارقان جلوگیری می‌کند. در این بین اما چالشی که ذهن هر فرد را درگیر می‌کند، موضوع قیمت نصب دزدگیر است. آیا خرید و نصب دزدگیر منزل خیلی گران است؟

هزینه نصب دزدگیر منزل

 

همراه ما باشید تا در این مطلب بخوانیم:

  • انواع دزدگیر منزل
  • بهترین مارک دزدگیر ایرانی
  • قیمت نصب دزدگیر منزل
  • نکات ضروری هنگام نصب دزدگیر منزل

انواع دزدگیر منزل

استفاده از دزدگیر منزل به حافظت از حریم شخصی افراد کمک بسیاری می‌کند. نصب دزدگیر اماکن هزینه زیادی دربر نخواهد داشت اما در مقابل از ورود سارقان به محیط خانه جلوگیری به عمل می‌آورد. با به صدا در آمدن آژیر خطر هر فرد مزاحمی پا به فرار می‌گذارد و دیگر جرئت دوباره برگشتن را ندارد.

دزدگیر منزل دارای انواع گوناگونی است که شما می‌توانید با توجه به بودجه و امنیت محیط خود آن را خریداری کنید و سپس هزینه نصب دزدگیر منزل را پرداخت نمایید.

 

1- دزدگیر آژیردار

هنگام خرید از بازار، دزدگیر آژیردار به شما بیشتر از مابقی دزدگیرهای برای خرید پیشنهاد داده می‌شود. زیرا یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین دزدگیرها است و تنها قادر به آژیرکشیدن می‌باشد. تعرفه نصب دزدگیر منزل آژیردار نیز برای شما ارزان‌تر می‌افتد.

 

2- دزدگیر باسیم

استفاده از دزدگیر باسیم بسیار مرسوم است و افراد برای ارتقا امنیت خانه خود اقدام به خرید آن می‌کنند. در این نوع باید سیم‌کشی در ساختمان صورت بگیرد و دزدگیر به یک سنسور مرکزی وصل شده تا فعال شود.

 

3- دزدگیر بی سیم

مدل دزدگیر بی سیم خریداران بسیاری دارد. زیرا امنیت منزل را به خوبی تأمین می‌کند و البته باب میل خانم‌ها نیز است! در این مدل دیگر نیازی به سیم‌کشی و شلوغ کردن منزل نیست و دستگاه کاملاً جمع‌وجور در محیط قرار می‌گیرد. قیمت نصب دزدگیر منزل بی سیم ممکن است از مدل‌های دیگر کمی گرانتر باشد.

 

4- دزدگیر سیمکارت خور

افراد بسیاری تمایل دارند حتی در زمانی که در خانه نیست از اتفاقات پیرامون خود باخبر شوند. در این نوع امکان تعبیه یک سیم کارت در دستگاه وجود دارد تا در مواقع حساس با شماره ثبت شده تماس گرفته و اوضاع را خبر دهد. از این رو حتما مقاله بهترین دزدگیر سیم کارتی ارزان را مطالعه کنید.

 

5- دزدگیر تحت شبکه

دزدگیر تحت شبکه مدل بسیار پیشرفته است که بیشتر در اماکن بسیار امنیتی از آن استفاده شده و به نوعی دوربین مداربسته نیز تلقی می‌شود. تمام محیط تحت نظارت آن، توسط یک مانیتور قابل رؤیت است و در صورت بروز هرگونه اخطار با نیروهای امنیتی یا ایستگاه پلیس تماس می‌گیرد.

 

بهترین مارک دزدگیر ایرانی

دزدگیرها با انواع مارک‌ها در بازار موجود است. از دستگاه‌های برند و حرفه‌ای گرفته تا مارک‌های متفرقه و فیک. خرید هریک به شما و بودجه شما مربوط است. اما خرید دزدگیر معتبر شما را دیگر از دوباره کاری و پرداخت هزینه نصب مجدد و تعمیرات راحت می‌کند. بهترین مارک دزدگیر ایرانی شامل برندهای: دزدگیر اماکن کلاسیک، دزدگیر سایلکس، دزدگیر اماکن فایروال، دزدگیر اماکن gmk، دزدگیر انیک، دزدگیر اماکن آی پی اس و دزدگیر اماکن پارادوکس می‌شود.

هزینه نصب دزدگیر اماکن

قیمت نصب دزدگیر منزل

عوامل متعدی بر محدوده قیمت نصب دزدگیر منزل تأثیرگذار است که لازم است قبل از نصب از آن‌ها اطلاع پیدا کنید. ازجمله پارامترهای تأثیرگذار می‌توان به متراژ خانه، نوع دزدگیر، نوع و تعداد سنسور و مناطق تحت پوشش اشاره کرد.

نکته درخور توجه آن است که هر چقدر یک دزدگیر ساده‌تر باشد، هزینه نصب آن کمتر می‌شود. زیرا پیچیدگی‌های زیادی برای نصب ندارد. اما دزدگیرهایی که تکنولوژی بیشتری دارند، قیمت بیشتری را برای نصب می‌طلبند.

شاید سؤال باشد که چرا متراژ خانه بر تعرفه نصب دزدگیر منزل تأثیرگذار است؟ با بیشتر شدن مساحت بنا و تعداد طبقات، مسلماً تعداد استفاده از دوربین، سنسور و در موارد ساده‌تر سیم‌کشی افزایش پیدا می‌کند و شما باید اجرت بیشتری به نصاب بدهید.

به طور مثال، تعرفه نصب دزدگیر منزل بین 200 هزار تا 300 هزار تومان است که شامل پنل اصلی، یک عدد آژیر و بلندگو می باشد. هزینه نصب چشمی هم متفاوت می‌باشد که قیمت آن را می‌توان حدوداً بین 30 هزار تا 80 هزار تومان اعلام کرد. همچنین هزینه کابل و سیم کشی با توجه به متراژ بنا محاسبه می‌شود.

 

نکات ضروری هنگام نصب دزدگیر منزل

با اطلاع از قیمت نصب دزدگیر منزل، لازم است که با نکات ضروری هنگام نصب دزدگیر منزل نیز آشنا شوید. با آگاهی از این نکات، شما نیازی به دوباره کاری و یا خرج کردن هزینه اضافی نخواهید داشت.

  1. از کارشناسان حرفه‌ای و البته معتبر کمک بگیرید.
  2. از کارشناسان بخواهید که قبل از نصب، به شما درباره بهترین موقعیت نصب دزدگیر مشاوره بدهند.
  3. از آن‌ها بخواهید تا یک طرح اولیه جهت نصب دزدگیر، تعداد مورد نیاز، نوع قابلیت‌های هر دزدگیر توضیح دهند.
  4. حتماً دزدگیر منزل خود را از برندهای معتبر خریداری کنید تا هنگام نصب به مشکل برنخورید.
  5. دستگاه را بعد از نصب چند مرتبه امتحان کنید تا از سالم بودن و نصب درست آن اطمینان حاصل نمایید. فعال سازی نرم‌افزارهای مربوطه را فراموش نکنید.
  6. دستگاه مرکزی را حتماً در مکانی نصب کنید که قابل رؤیت نباشد تا کسی از وجود آن باخبر نشود و در دسترس نباشد.
  7. اگر از مدل‌های ساده و با سیم استفاده می‌کنید؛ سیم‌کشی توکار باشد. زیرا هم آنکه از خطرات احتمالی جلوگیری شود و هم قابل دید نیست.
  8. در دزدگیرهای سیمکارت خور، بهتر است شماره چند نفر از همسایه‌های خود را هم وارد دستگاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *