انتخاب دزدگیر اماکن

نصب دزدگیر اماکن قدیم

[vc_row full_width=”stretch_row” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″ css=”.vc_custom_1611469462911{background-image: url(https://safatech.net/wp-content/uploads/2020/12/lifestyle-hero-mom-daughter-iqpanel-1000jpg-min-1.jpg?id=1199) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” el_class=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_column][vc_row_inner css=”.vc_custom_1611408150400{border-radius: 5px !important;}” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1611408429816{background-color: #dddfe3 !important;border-radius: 5px !important;}”][vc_column_text css_animation=”wd-right-flip-y” text_larger=”no” css=”.vc_custom_1611408406647{background-color: #dddfe3 !important;border-radius: 5px !important;}”]

نصب دزدگیر اماکن

به سایت صفاتک، متخصص نصب دزدگیر اماکن خوش آمدید.

برای نصب دزدگیر اماکن می‌توانید، از دو راهکار استفاده کنید. خودتان آن را نصب کنید یا این کار را به یک متخصص در این حوزه  بسپارید. قطعا استفاده از تکنسین مجرب به شما در صرفه‌جویی هزینه و وقت کمک می‌کند.

ما در صفاتک سعی نموده‌ایم تا با بکارگیری تکنسین برجسته و حرفه‌ای نصب دزدگیر اماکن را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام دهیم.

لوگوی صفاتک[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1611469421723{background-image: url(https://safatech.net/wp-content/uploads/2020/12/Untitled-1-min.jpg?id=1387) !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″ el_class=”vc_hidden-lg vc_hidden-md”][vc_column css=”.vc_custom_1611409314634{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_row_inner row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″][vc_column_inner width=”1/4″][vc_column_text css_animation=”wd-right-flip-y” text_larger=”no”]

نصب دزدگیر اماکن

به سایت صفاتک، متخصص نسب دزدگیر اماکن خوش آمدید.

برای نصب دزدگیر اماکن می‌توانید، از دو راهکار استفاده کنید. خودتان آن را نصب کنید یا این کار رابه یک متخصص در این حوزه  بسپارید. قطعا استفاده از تکنسین مجرب به شما در صرفه‌جویی هزینه و وقت کمک می‌کند.

ما در صفاتک سعی نموده‌ایم تا با بکارگیری تکنسین برجسته و حرفه‌ای نصب دزدگیر اماکن را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام دهیم.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اگر اصطلاحا آدم فنی‌ای باشید می‌توانید خودتان برای نصب دزدگیر اماکن اقدام کنید و باید با توجه به دفترچه راهنما یا خواندن مطلبی با همین عنوان به نصب بپردازید.

اما بدلیل پیچیدگی‌های فنی ما به شما قطعا این راه را پیشنهاد نمی‌کنیم. چون با فرض این که شما فنی هم باشید این کار برای شما اولا وقت گیر است و ثانیا در صورت یک اشتباه کوچک می ‌تواند هزینه‌بر باشد. پس بهتر است برای راحتی خود و از اینکه کار به درستی، بدون نقص و با کیفیت انجام شده باشد آن را به تکنسین متخصصش بسپارید.

برای این منظور شما می‌توانید با صفاتک تماس بگیرید و از متخصصین این کار مشاوره دریافت کنید. صفاتک مجموعه حرفه‌ای و با تجربه نصب و فروش دزدگیر منزل و ساختمان است که می‌توانید در کمترین زمان و بهترین کیفیت، دزدگیر اماکن خود را دریافت و نصب کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”2053″ img_size=”full” parallax_scroll=”no” el_class=”radius20″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”50px” woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_column_text text_larger=”no”]

قیمت نصب دزدگیر اماکن

صفاتک همیشه طبق نرخ نامه از سوی اتحادیه عمل می‌کند حتی سعی دارد در این اوضاع اقتصادی اجرت کمتری دریافت کند. برای نصب تعرفه‌های مشخصی وجود دارد. نصب دزدگیر همراه با نصب چشمی است به همین دلیل با توجه به تعداد سنسورها هزینه آن متفاوت می‌شود. بطور معمول:

  • نصب پنل دزدگیر اماکن به همراه آژیر و بلندگو، هزینه 200 هزار تومانی
  • به ازای نصب هر چشمی یا سنسور، هزینه 50 هزارتومانی
  • هر متر کابل‌کشی بدون داکت و با داکت بین 6 تا 10 هزار تومان می‌باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTVCaHRtbF9ibG9jayUyMGlkJTNEJTIyMTI4JTIyJTVE[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” parallax=”content-moving” parallax_image=”1298″ css_animation=”wd-right-flip-y” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″ css=”.vc_custom_1611410324573{background-position: 0 0;background-repeat: no-repeat !important;}”][vc_column parallax=”content-moving” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][woodmart_title color=”primary” align=”left” style=”underlined” woodmart_css_id=”600c2c054503d” title=”سوالات متداول نصب دزدگیر” title_width=”100″][vc_toggle title=”چگونه سفارش نصب دزدگیر اماکن خود را ثبت کنم؟” style=”square” color=”juicy_pink”]برای ثبت سفارش نصب دزدگیر اماکن، همین الان با شماره 021-79443 تماس بگیرید. کارشناسان ما در صفاتک اطلاعات شما را ثبت خواهند نمود و در کمترین زمان ممکن برای نصب دزدگیر اماکن شما اقدام خواهند کرد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”هزینه نصب دزدگیر اماکن چقدر است؟” style=”square” color=”juicy_pink”]برای اطلاع از هزینه نصب قسمت قیمت نصب دزدگیر اماکن را مطالعه کنید.[/vc_toggle][vc_toggle title=”نحوه تسویه حساب صورتحساب چگونه است؟” style=”square” color=”juicy_pink”]پس از پایان کار و تست نهایی، برای پرداخت صورتحساب شما می توانید مبلغ را به حساب مجموعه صفاتک واریز کنید.[/vc_toggle][vc_toggle title=”آیا پشتیبانی پس از نصب دزدگیر اماکن وجود دارد؟” style=”square” color=”juicy_pink”]بله، خدمات ما در صفاتک دارای گارانتی 6 ماهه می باشد و در صورت بروز مشکل می‌توانید با پشتیبانی صفاتک تماس بگیرید.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][woodmart_title woodmart_css_id=”600c2dc5481d9″ title=”برخی از پروژه‌های انجام شده” title_width=”100″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_hoverbox image=”988″ primary_title=”” hover_title=”نصب دزدگیر اماکن سایلکس”]نصب دزدگیر اماکن در تهران، محدوده نازی آباد[/vc_hoverbox][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_hoverbox image=”987″ primary_title=”” hover_title=”نصب دزدگیر اماکن سایلکس”]نصب دزدگیر اماکن در تهران، محدوده مجیدیه[/vc_hoverbox][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_hoverbox image=”986″ primary_title=”” hover_title=”نصب دزدگیر اماکن سایلکس”]نصب دزدگیر اماکن سایلکس در تهران، محدوده پاسداران[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px” woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][vc_column_text text_larger=”no”]

نکات نصب دزدگیر اماکن

قبل از نصب یادتان باشد که از دزدگیرهای منزل با کیفیت استفاده کنید اگر هنوز اقدام به خریداری دزدگیر نکرده‌اید حتما مقاله بهترین مارک دزدگیر اماکن ایرانی را مطالعه کنید. اما برای نصب دزدگیر منزل یا ساختمان به چند چیز مهم توجه داشته باشید.

اول آنکه حتما از تکنسین مورد اعتماد استفاده کنید. برای این کار حتما از شرکت‌های معتبر استفاده کنید. همچنین هنگام نصب پنل دستگاه توجه داشته باشید که آن را در مکانی دور از دسترس عموم مخفی کنید تا سارق متوجه وجود دزدگیر اماکن نشود.

حتما از باتری بکاپ در نصب استفاده کنید این کار باعث می‌شود اگر سارق برق منزل را قطع کرد دزدگیر مغازه یل منزل شما از کار نیافتد. همچنین برای هر ورودی خود از یک سنسور یا چشمی استفاده کنید.

شرایط مکان مورد نیاز برای نصب دستگاه مرکزی دزدگیر

  1. نزدیک ترین فاصله نسبت به سنسور ها و هشدار دهنده ها را داشته باشد.
  2. ریموت کنترل باید از پشت درب ورودی عمل کند و برد کافی داشته باشد
  3. مکان نصب به راحتی در دسترس نباشد که بتوان آن را دستکاری نمود.
  4. برای کابل های ورودی و خروجی سنسورها و آژیرها به مکان نصب ورودی وجود داشته باشد.
  5. محل نصب گرم و مرطوب نباشد.
  6. امکان اتصال به برق و یا پریزبرق وجود داشته باشد.
  7. اگر از پنل سیم‌کارتی استفاده می‌کنید، مکان نصب دزدگیر آنتن کافی داشته باشد.

از آنجایی که اتخاب و نصب دزدگیر اماکن یکی از اساسی ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از مقاله انتخاب دزدگیر اماکن دیدن کنید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”3035″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

آموزش نصب دزدگیر اماکن

در صورتی که قصد داشته باشید خودتان سیستم دزدگیر اماکن را نصب کنید باید نکاتی را در مورد روش نصب سیستم خود بدانید. اگر از پک بیسیم دزدگیر استفاده میکنید، کار نصب و راه اندازی برایتان بسیار راحت تر خواهد بود و امکان جابجایی آن نیز به راحتی وجود دارد.

مراحل نصب دزدگیر اماکن:

  1. خرید پک دزدگیر اماکن
  2. جاسنجی چشمی و سنسور، پنل و کابل کشی
  3. نصب پنل دزدگیر و نصب چشمی ها
  4. چک کردن اتصالات
  5. راه اندازی سیستم

اگر سیستم دزدگیری که خریده اید دزدگیر باکیفیتی باشد و به شکل درست و مطابق دفترچه راهنما نصب شود، امکان سرقت موفق توسط سارق وجود نخواهد داشت و با رعایت همین موارد می‌توانید به جلوگیری از کار انداختن دزدگیر اماکن بپردازید.

در صورت قطع برق، باطری سیستم به ادامه کار دزدگیر کمک میکند و در صورت قطعی خط تلفن، به شما اطلاع داده میشود. همچنین به هنگام از کار افتادن بلندگو و بریده شدن کابل سنسورها، سیستم اعلام هشدار میکند. به عبارتی تمامی تمهیدات جهت جلوگیری از نفوذ توسط سارقین انجام شده است.

 

اجزای دزدگیر اماکن

در زیر اجزای مختلف دزدگیر اماکن را به صورت کلی معرفی می‌کنیم و مختصرا به نکات نصب هر یک می‌پردازیم.

 

سنسور در پنل

سنسور دزدگیر اماکن با کمک سیستم مرکزی حرکت‌های مختلف را تشخیص میدهد و همه آن‌ها را به صورت گزارش برای شما ارسال میکند. برای اتصال سنسور ها اعم از چشم الکترونیک و انواع سنسور های دیگر باید سنسور و اتصال سنسورها به پنل مرکزی دزدگیر نصب شود.

در بسیاری از دزدگیر ها در صورت قطع برق پیامی به شما ارسال خواهد شد اما نگران نباشید؛ باطری مخصوص دزدگیر سیستم اعلان سرقت در صورت قطعی برق فعال باقی میماند.

 

اسپیکر دزدگیر

بخش‌های هشدار دهنده صوتی دزدگیر مثل اسپیکر و بلندگوی دزدگیر اماکن با ایجاد صدای بسیار زیاد از وقوع سرقت اطلاع میدهند که موجب فرار سارق میشود.

 

نکات نصب دزدگیر اماکن

زون 24 ساعته

دستگاه دزدگیر دارای یک زون 24 ساعته یا زون همیشه روشن است این زون جهت استفاده از پدال – سنسور اعلان حریق – بیم خطی همیشه باز و وصل است. برای آشنایی بیشتر با انواع و کارکرد زون، مقاله زون در دزدگیر اماکن را مطالعه کنید.

 

آژیر پیزو الکتریک

هر پنل دزدگیر باید مجهز به هشدار دهنده های صوتی و نوری باشد. در حال حاضر دو نوع هشدار دهنده صوتی، اسپیکر با صدای بم و همچنین آژیر پیزو با صدای زیر در بازار موجود است.

 

چشمی دزدگیر

چشم الکترونیک دزدگیر از مهمترین المان های یک سیستم دزدگیر میباشد که با قرار گرفتن در قسمت‌های مناسب، مانند نزدیک پنجره‌ها و درهای ورودی و خروجی، رفت و آمدها را تحت نظر می‌گیرند. انواع چشمی‌ها و سنسورهای دزدگیر اماکن و همچنین تجهیزات دیگر به پنل مرکزی دزدگیر متصل میشوند.

عملکرد چشمی دزدگیر به زبان ساده

کاربرد چشمی‌ها برای تشخیص حرکت در محیط است و با فرمان دادن به پنل مرکزی اعلام سرقت باعث تحریک سیستم میشوند. چشمی ها مهمترین و حساس‌ترین المان در یک سیستم حفاظتی بشمار میروند، بنابراین باید در تنظیم و انتخاب محل مناسب نصب چشمی دزدگیر نهایت دقت را داشته باشیم.

کابل استاندارد برای نصب چشمی دزدگیر

دقت داشته باشید که کابل های مخابراتی یا به اصطلاح کابل آیفونی مناسبترین نوع کابل برای نصب چشمی هستند چون سطح مقطع آن‌ها بالاست و از روکش آلومینیومی ببرخوردار هستند. بنابراین توصیه ما به شما این است که از کابل دزدگیر استاندارد برای سیم کشی چشمی دزدگیر استفاده کنید.

دقت داشته باشید که هرگز از سیم های غیر استاندارد و ارزان قیمت برای نصب چشمی دزدگیر استفاده نکنید. به این علت که کابل‌های نامرغوب باعث ایجاد اختلال در عملکرد سنسور ها می‌شوند در صورتی که می‌خواهید کابل های دزدگیر را در فضای باز قرار دهید، به علت قرار گرفتن آن در معرض حرارت و نور حتما از کابل دو زوج زمینی استفاده نمایید. اگر قصد فعال کردن کلید تمپر را دارید از کابل های سه زوج و یا بیشتر استفاده نمایید.

 

بیم خطی

بیم خطی سنسوری است که با پنل دزدگیر مرتبط است. به هنگام نصب آن تا حد امکان سعی کنید هر جفت بیم را با یک کابل جداگانه به پنل دزدگیر مرکزی متصل کنید و درصورت طولانی بودن مسافت برای هر بیم خطی از یک برق کشی جداگانه با منبع تغذیه مستقل کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص بیم خطی مقاله نصب بیم خطی را مطالعه کنید.

سنسور بیم خطی ۲۰ متری مدل ST_Z_016 یکی از بهترین سنسورهای ساخته شده مخصوص فضای باز می باشد. مزیت این سیستم امنیتی این است که می تواند سارقین را قبل از ورود به ساختمان و یا ملک شما تشخیص دهد و شما قبل از ورود آنها به ملکتان از وجود آنها مطلع شوید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” content_placement=”middle” parallax=”content-moving-fade” parallax_image=”1171″ parallax_speed_bg=”2.5″ mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_empty_space height=”50px” woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][woodmart_title woodmart_css_id=”600d1891d7330″ title=”نحوه ثبت سفارش نصب دزدگیر اماکن” title_width=”100″ title_custom_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJjb2xvciI6WyIgLndvb2RtYXJ0LXRpdGxlLWNvbnRhaW5lciJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MDBkMTg5MWQ3MzMwIiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiI2ZmZmZmZiJ9fQ==”][vc_column_text text_larger=”no”]

برای ثبت سفارش نصب دزدگیر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

[/vc_column_text]

[vc_empty_space height=”50px” woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” element_title=”پک‌های دزدگیر اماکن” taxonomies=”27″ slides_per_view=”5″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”

” type=”“text/JavaScript“” src=”“https://www.aparat.com/embed/CgBH6?data`{`rnddiv`}`=174955204&data`{`responsive`}`=yes&data`{`title`}`=%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%20%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%DA%A9%D9%86“>

” image_poster_switch=”no”][/vc_column][/vc_row]