انتخاب دزدگیر اماکن

مزایای دزدگیر سیم کارتی منزل

دزدگیر سیم کارتی

آیا از مزایای دزدگیر سیم کارتی منزل باخبرید؟ این روزها مسئله امنیت به ویژه در شهرهای بزرگ اهمیتی روزافزون یافته است.

آپارتمان نشینی برخلاف آن که خانه ها را ظاهرا بسیار به هم فشرده و نزدیک ساخته، سبب شده که افراد برای حفظ حریم خصوصی، کمتر با همسایگان درآمیزند تا جایی که ساکنان یک محله یا حتی یک ساختمان به ندرت ممکن است یکدیگر را بشناسند.

البته مسئله ی امنیت کلی ساختمان ها با مشارکت همه ی ساکنان امکان پذیر می شود اما در چنین شرایطی، ساکنان هر خانه نیز باید به نوبه ی خود، به فکر امنیت واحد مسکونی شان باشند.

یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ بیشتر امنیت ساختمان، نصب دزدگیر است.

انواع گوناگونی از دزدگیر وجود دارد که هریک قابلیت هایی دارد و متناسب با مکان و میزان امنیت مورد نیاز آن تعیین می شود. پیش از انتخاب دزدگیر اماکن مناسب، نیاز است که این قابلیت ها را بشناسیم.

دزدگیر سیمکارتی منزل از بهترین سیستم های امنیت و حفاظت است که کارایی های فراوانی دارد. از مهم ترین مزایای این دزدگیر می توان به سیمکارتی بودن آن اشاره کرد که به نوبه خود امکانات بیشتری را فراهم می کند.

همچنین این دزدگیر محدودیت دزدگیرهای خط ثابت را ندارد، امکان ارسال پیامک، نصب اپلیکیشن و امکان قطع برق و تلفن به هنگام خطر را فراهم می کند. همچنین مجهز به باطری با قابلیت شارژ طولانی مدت است؛ بنابراین سارقان نمی توانند با قطع تلفن و برق منزل، دزدگیر را از کار بیندازند.

در ادامه به شرح همه ی امکانات و مزایای دزدگیر سیمکارتی منزل خواهیم پرداخت اما بهتر است ابتدا ببینیم دزدگیر سیمکارتی چیست و چه سیستمی دارد.

 

دزدگیر منزل

 

دزدگیر سیم کارتی چیست؟

دزدگیر سیم کارتی از به روزترین سیستم های ضد سرقت است که متناسب با امکانات و فناوری های روز طراحی شده است. سیستم اعلام خطر این دزدگیرها از طریق سیمکارت تلفن همراه است و وابسته به خط تلفن ثابت نیست.

از نقاط ضعف دزدگیرهای شهری که اعلام خطرشان از طریق خط ثابت است، قطع تلفن توسط سارقان و از کار افتادن دزدگیر است اما دزدگیر سیم کارتی این مشکل را برطرف کرده است.

منبع تغذیه این سیستم، برق است و نکته ی مهم آن مجهز بودن به باطری قابل شارژ است. بنابراین خطر از کار افتادن در اثر قطع برق نیز آن را تهدید نمی کند.

 

دزدگیر ساختمان

 

مزایای دزدگیر منزل با سیمکارت

برای همه ی افراد مهم است که تدابیری که برای امنیت و حفاظت اماکن خود می اندیشند، مؤثر و کارآمد باشد. هزینه کردن برای امنیت، از بسیاری هزینه ها و خسارات ناشی از عدم حفاظت پیشگیری می کند.

بنابراین ارزشمند و اقتصادی است که متناسب با اهمیت مکان، برای حفاظت و امنیت آن هزینه کنیم و در انتخاب دزدگیر اماکن دقت کنیم. حال اگر بتوان سیستم دزدگیری فراهم کرد که تولید داخل باشد و ضمن داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد، عالی است.

دزدگیر سیمکارتی سایلکس نمونه ی همین دزدگیر است و همچنین سایلکس لقب دزدگیر سیم کارتی ارزان با کیفیت را با خود به همراه دارد. اینک مزایای دزدگیر سیم کارتی منزل را بر می شمریم.

1- استفاده از سیم کارت به جای خط تلفن ثابت شهری: نصب دزدگیر سیمکارتی معایب و دردسرهای فراوان دزدگیرهای شهری را ندارد. قطع و از کارانداختن آن نیز با روش قطع خط تلفن امکان پذیر نیست. همچنین همراه شماست و نیاز نیست برای دریافت هشدار خطر حتما در جای مشخصی حضور داشته باشید.

بخش های مختلف سیستم دزدگیر سیم کارتی شامل دستگاه کنترل مرکزی، آژیر، سنسورها و سایر تجهیزات همگی به صورت بی سیم (وایرلس) به هم متصل می شوند.

بخشی در دستگاه وجود دارد که سیم کارت داخل آن قرار می گیرد و با بروز هر نوع خطر، بلافاصله با برقراری تماس یا ارسال پیامک شما را آگاه می سازد. همچنین دائما گزارش هایی را به صورت پیامک به تلفن همراه شما ارسال می کند که سبب می شود مکان را کاملا تحت نظر داشته و مدیریت کنید.

2- دزدگیر سیم کارتی منزل، در مقایسه با سیستم دزدگیر شهری، سرعت عمل بالاتری دارد و برقراری ارتباط آن با صاحب منزل، با کیفیت تر و راحت تر صورت می گیرد.

3- دزدگیر سیم کارتی منزل را می توان در هرنقطه از ملک نصب کرد و این به دلیل نداشتن محدودیت های خط تلفن ثابت است که پیش تر ذکر شد.

4- دزدگیر سیم کارتی گارانتی طولانی مدتی دارد؛ مهم است که وقتی وسیله ای را خریداری می کنیم بتوانیم از کارکرد آن برای مدت طولانی اطمینان داشته باشیم و نیز خیالمان از جهت پشتیبانی و گارانتی محصول راحت باشد. خرید این نوع از دزدگیر از این جهت نیز سودمند است.

5- دزدگیر سیم کارتی منزل، امکان نصب آسانی دارد و از سیم کشی های پر دردسر برای آن خبری نیست. ضمن این که وجود سیم کشی به نوبه ی خود یک نقطه ضعف اساسی و امکانی خوب برای سارقان است تا سیستم را از کار بیندازند.

 

دزدگیر سیم کارتی خانه

 

6- امکان هوشمندسازی مکان با دزدگیر سیم کارتی امکان پذیر است. ارتباطی که میان دوربین های مداربسته، سنسورهای حرارتی و امکان نصب اعلام حریق بر دزدگیر سیم کارتی وجود دارد، کمک می کند که همگی به صورت هم زمان عمل نمایند.

به این ترتیب در هنگام وقوع آتش سوزی نیز، این دزدگیر اعلام خطر می کند. همچنین درصورت تجهیز کامل هوشمند مکان، می تواند درب های اضطراری را باز نماید.

7-  این که منبع تغذیه ی سیستم دزدگیر سیم کارتی سایلکس، باطری است، از مهم ترین مزایای آن محسوب می شود. به این ترتیب سیستم مجهز به باطری شارژ شده از برق نیز بی نیاز است و سارقان نمی توانند با ترفند قطع برق مکان، این سیستم را از کار بیندازند.

8- دزدگیرهای سیمکارتی به محض ورود افراد ناشناس و غیرمجاز به منزل با ارسال پیامک همه ی افرادی را که شماره شان در سیستم ثبت شده مطلع می کنند. همچین امکان برقراری ارتباط با پلیس را نیز دارند.

9- دزدگیرهای سیم کارتی تنوع بالایی دارند. به نسبت سایر دزدگیرها قیمت بالاتری نیز دارند. دزدگیر سیمکارتی سایلکس، ضمن داشتن مرغوبیت و کیفیت بالا، قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع دزدگیر دارد.

در این مطلب، مزایای دزدگیر سیمکارتی منزل را برای شما عزیزان برشمردیم. در نظر داشته باشید که امکانات و قابلیت های دزدگیر سیمکارتی سایلکس به نسبت قیمتی که دارد بی نظیر است. این محصول تولید داخل است و ترجیح آن بر نمونه های خارجی، حمایت از تولید ملی نیز هست.

حفاظت و امنیت از جمله مواردی است که از بسیاری هزینه ها و خسارات مالی و نیز جانی پیشگیری می کند پس بهتر است پیش از آن که ناچار به تحمل وقایع ناگوار شویم، از وقوع آن ها پیشگیری کنیم. صفاتک دزدگیر اماکن سیم کارتی سایلکس با امکانات و قابلیت های عالی این حفاظت و امنیت را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *