انتخاب دزدگیر اماکن

زون در دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن

اصولا، اهمیتی ندارد که محل مورد بحث ما چه جایی می باشد. از خانه و محل زندگی گرفته، تا شرکت و محل کار افراد، همه جا امنیت حرف اول را می زند. داشتن یک دزدگیر همه کاره باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما خواهد شد.

به همین منظور، شما در این مقاله با این موضوع که زون در دزدگیر اماکن چیست و چند مدل دارد آشنایی پیدا خواهید کرد. همچنین، قرار است که صفاتک در خصوص ویژگی ها و مزیت های دزدگیر سایلکس مدل +7GS اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد. پس، با ما همراه باشید.

زون دزدگیر اماکن چیست؟

در کل، زون دزدگیر برای کنترل و مدیریت دزدگیر مکان های مختلف، توسط مدیران به کار می رود. اگر قرار باشد به این سوال که زون در دزدگیر اماکن چیست پاسخ کامل و جامعی بدهیم، نیاز است بگوییم که روش کار زون ها به این صورت می باشد که سنسورهای مخصوصی برای زون ها تعبیه می شوند.
در صورتی که رفت و آمد مشکوکی در این مناطق دیده شود، از طریق سنسور و چشمی زون ها به مدیر یا مسئول اطلاع داده می شود تا اقدامات بعدی هرچه سریع تر انجام شوند.
زون در دزدگیر اماکن
در واقع، زون کار تعیین قلمرو را در محدوده ی خود انجام می دهد و با قرار دادن چشمی های هوشمند دزدگیر منزل، شما می توانید زون های مختلف را بر اساس ترجیح و میل خود مشخص کنید. به همین دلیل است که داشتن زون در دزدگیر اماکن بسیار سودمند است و به ایمن سازی خانه، شرکت و مراکز خرید کمک شایانی می کند.

انواع زون در دزدگیر اماکن

یکی از جدیدترین محصولی که هم اکنون از گروه صنایع الکترونیک سایلکس در بازار موجود است +SG7 نام دارد. این مدل بهترین گزینه برای محافظت از منزل و محل سکونت است و دلیل آن این است که قابلیت استفاده از سیم کارت را دارد و می تواند به صورت متداول و مداوم گزارش های امنیتی مربوط به محل زندگی شما را برایتان ارسال کند.
با استفاده از این مدل پرکاربرد، می توانید به ۵ زون در دزدگیر اماکن دسترسی داشته باشید که البته می توان از این ۵ زون دزدگیر به ۷ حالت مختلف استفاده کرد و مدیریت تمام این حالت های زون دزدگیر در اختیار شما خواهد بود. این حالت ها شامل ترک کردن، ماندن، اختلال و دستکاری، اعلام حریق و آتش سوزی، ورود و خروج با تاخیر، اضطراری و خطر و تعریف نشده می شوند.

حالت ترک کردن (away)

این مدل زون دزدگیر از نوع زون های محافظتی است و در حالت های armstay و armaway توانایی فعال سازی دارد.

حالت ماندن (stay)

این نمونه‌ی زون دزدگیر نیز درست مانند حالت ترک کردن، از زون های محافظتی به شمار می رود اما برخلاف حالت away که هر دو حالت armstay و armaway را پوشش می دهد، این حالت تنها برای حال armaway فعال خواهد شد.

حالت اختلال یا دستکاری (temper)

این حالت در همه ی حالات سه گانه ی وضعیت سیستم یعنی disarm ،armaway و armstay فعال خواهد بود و در جهت حفاظت از دستکاری و یا ایجاد اختلال در جعبه ی آلارم و سنسورها به فعالیت می پردازد.
زون دزدگیر

حالت اعلام حریق و آتش سوزی (fire)

این حالت از زون در دزدگیر اماکن به این شکل کار می کند که در نصب سنسور دود کاربرد دارد و در هر سه حالت وضعیت سیستم که در گزینه ی قبل ذکر شد نیز قابلیت فعال سازی دارد.

حالت ورود و خروج با تاخیر (entry)

این حالت از زون در دزدگیر اماکن، زون away بوده است که فعالیت آن با تاخیر انجام می پذیرد. در صورتی که زون در این حالت باشد، با فعال شدن سیستم در حالت armstay و یا armaway، با تاخیر ده ثانیه ای، بیست ثانیه ای، سی ثانیه ای و چهل و پنج ثانیه ای به این زون توجه می شود.

حالت اضطراری و خطر (panic)

درست مانند حالت های قبلی مثل اختلال و دستکاری و یا اعلام حریق و آتش سوزی، این حالت نیز در هر سه مورد قابل استفاده و دسترسی است. این نوع زون در دزدگیری اماکن، جهت استفاده از پدال ها یا شاسی های اضطراری قرار داده شده است.

حالت تعریف نشده (none)

همان طور که از اسم این حالت می توانید حدس بزنید، این مدل از زون در دزدگیر اماکن در صورتی که فعال و استفاده شوند باعث می شوند تا زون مورد نظر غیر قابل استفاده شود. البته لازم به ذکر است که استفاده از این حالت و باز بودن زون در عملکرد کلی سیستم دزدگیری سایلکس مشکلی به وجود نمی آورد و اختلال ایجاد نمی کند.
وضعیت زون ها را می توانید در منوی مربوطه در سیستم مرکزی مشاهده فرمایید و همینطور از آن جا قادر هستید حالت های مختلف زون در دزدگیر اماکن را ویرایش کنید و تغییر دهید. متن ما در پاسخ به اینکه زون در دزدگیر اماکن چیست در اینجا به پایان می رسد. امید است که با پاسخی کامل و جامع روبرو شده باشید.

چرا باید دزدگیر +SG7 سایلکس را انتخاب کنیم؟

داشتن ریموت

نکته ی مثبت این دزدگیرها این است که با داشتن ریموت به شما این اختیار و قدرت را می دهند تا بتوانید اوضاع را از دور مدیریت کنید. همچنین با توجه به اینکه دسترسی به تنظیمات دزدگیرها و زون در دزدگیر اماکن برای همه ی اعضای خانواده یا کارکنان شرکت راحت باشد، شما می توانید برای سیستم خود از چند ریموت استفاده کنید.

قیمت مناسب

امنیت خانه و محل زندگی یا شرکت و محل کار شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ بنابراین نمی توان انتظار داشت که این امنیت با قیمت پایین تضمین شود. با این وجود این دزدگیرها از قیمت های بسیار مناسب و منطقی برخوردار هستند.
شما می توانید برای اطلاع از هزینه نصب دزدگیر منزل روی کلمه اجرت نصب دزدگیر اماکن کلیک کنید.

ضبط پیام

این دزدگیرها به شما قابلیت ضبط پیام را به شما می دهد.

مطابق با انواع سیستم عامل ها

مهم نیست تلفن همراه شما چه سیستم عاملی دارد. سیستم این دزدگیرها هم از Android و هم از سیستم عامل Ios پشتیبانی می کند.
زون دزدگیر اماکن

قابلیت سیم کارت داشتن

با قابلیت قرار دادن سیمکارت درون سیستم این دزدگیرها، شما قادر خواهید بود که گزارش های امنیتی مربوط به زون دزدگیرها را به صورت پیام و بدون هیچ دردسری دریافت کنید.

داشتن فضا و حافظه

مطمئنا به ذهنتان رسیده است که این سیستم باید فضایی برای ذخیره کردن اطلاعات و پیام های ضبط شده داشته باشد. نگران نباشید. چرا که سیستم دزدگیر سایلکس فکر اینجا را نیز کرده است و برای سیستم خود حافظه ای مخصوص پیام ها و مخاطبین قرار داده است.
در بخش پایانی این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از مقاله نصب دزدگیر اماکن دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *