انتخاب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن چیست؟ + معرفی ۵ برند مشهور

دزدگیر اماکن چیست

مطمئنا برای همه‌ی ما پیش آمده است که به این موضوع فکر کنیم که چگونه امنیت محل زندگی خود را افزایش دهیم. یکی از بهترین راه ها برای اینکه از خانه‌ی خود محافظت کنیم و نگرانی خود را تا سطح زیادی کاهش دهیم، سیستم اعلام سرقت است که به آن دزدگیر حفاظتی نیز می‌گویند. صفاتک در این مقاله، به جواب این سوال که دزدگیر اماکن چیست می‌پردازد و موارد مختلفی را در خصوص این سیستم های پرطرفدار بررسی می کند. با ما همراه باشید.

 

دزدگیر اماکن چیست؟

 

 

معرفی دزدگیر اماکن

برای این که بتوانیم پاسخ کاملی به این سوال بدهیم که دزدگیر اماکن چیست باید سیر و روند پیشرفت این سیستم را بررسی کنیم. انسان ها از ابتدا به دنبال راهی بودند تا بتوانند از طریق آن امنیت زندگی خود را تضمین کنند. دزدگیر در ابتدا به صورت بسیار ساده و با استفاده از زنگ و بوق وارد زندگی انسان ها شد که با وصل کردن آن ها به در و پنجره می توانستند از ورود یا خروج افراد باخبر شوند.

اما اینکه فقط حرکت مشکوک شناسایی شود و کار دیگری صورت نگیرد کافی نبود، بنابراین سیستم های دزدگیر منازل جدید با این قابلیت که خطر یا سرقت را به شما اطلاع رسانی کنند وارد بازار شدند که نسل امروزی دزدگیر های منازل و اماکن از این مدل هستند.

امروزه، دزدگیر اماکن به سیستمی گفته می شود که از سنسورهای حرکتی پیشرفته استفاده می کند تا هر گونه حرکت ممنوع یا مشکوک در مکان های مختلف را شناسایی کند و از طریق آژیر، تماس، پیامک و … به شما اطلاع رسانی می کند. همچنین در بسیاری از مواقع، صدای آژیر سیستم اعلام سرقت می تواند باعث فراری دادن سارقان شود.

 

 

مدل های مختلف دزدگیر اماکن چند دسته هستند؟

بر اساس نیاز و بودجه ی مورد نظر شما، مدل های مختلفی از دزدگیر اماکن وجود دارد که در ادامه، این مدل ها را برای شما عزیزان تقسیم بندی خواهیم کرد.

برخی دزدگیرها مانند نمونه های قدیمی، ساده هستند. مثل مدل دزدگیرهایی که در مغازه ها و لباس فروشی ها استفاده می شوند و در صورت خروج غیرقانونی آژیر آن ها فعال می شود و شروع به بوق زدن می کنند. این مدل به دلیل این که تنها با استفاده از سنسورهای حرکتی مورد مشکوک را شناسایی می کند و آن را اطلاع رسانی می کند از ساده ترین مدل های دزدگیر اماکن است.

 

انواع دزدگیر اماکن

 

پیشرفته ترین مدل موجود از دزدگیر اماکن در بازار، مدل هایی هستند که پس از اینکه متوجه خطر یا حضور فرد مشکوک می شوند با پلیس تماس می گیرند و به آن ها گزارش می دهند تا بتوانند در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.

مدل دیگر، دزدگیر ها و آلارم هایی هستند که پس از شناسایی هر خطری به شماره هایی که از قبل در آن ها ذخیره شده است پیام می دهند تا در خصوص وجود چنین خطری به افراد مورد نظر اطلاع رسانی کنند.

همچنین مدل های دزدگیر را می توان از نظر بی سیم یا سیم دار بودن نیز تقسیم بندی کرد؛ سیستم های بی سیم برای تامین انرژی خود از باتری و … استفاده می کنند و علاوه بر این که نصب آن ها آسان تر است، قیمت بالاتری نیز دارند.

از سوی دیگر استفاده از سیستم اعلام سرقت سیم دار نیازمند داشتن سیم کشی های مناسب در ساختمان است و نصب آن دشوارتر است بنابراین ممکن است برای وصل کردن این نوع سیستم ها نیاز به پرداخت مبلغ بیشتری باشد.

قبل از مشاهده لیست بهترین برندهای این مدل دزدگیرها به شما پیشنهاد می کنیم از قیمت دزدگیر اماکن باخبر شوید.

 

 

لیست بهترین برندهای دزدگیر اماکن

اکنون که جواب سوال دزدگیر اماکن چیست داده شده است زمان آن رسیده است که به سراغ خرید دزدگیر اماکن برویم. از آن جا که تنوع مدل های سیستم اعلام سرقت در بازار فراوان است و می تواند برای خریدار گیج کننده باشد، در ادامه لیستی از بهترین شرکت های تولید کننده ی دزدگیر اماکن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

 

شرکت GMX

در هنگام استفاده از اکثر مدل های این شرکت می توانید اتصال ریموت را قطع کنید و از کاربرد پیامک و تماس آن استفاده کنید. در ضمن، سنسورهای به کار رفته توسط این شرکت از حساسیت بالایی برخوردارند.

 

 

الکترونیک کاران

دزدگیر هایی که این شرکت تولید می کند قابلیت اتصال به ۱۵ ریموت را دارند و همچنین با سیستم عامل های اندروید و ios هماهنگی دارند.

 

سایلکس

این شرکت داخلی با سابقه و تجربه ی بسیار یکی از بهترین تولید کنندگان دزدگیر حفاظتی برای اماکن در ایران است و برخی از مدل های آن قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک را نیز دارند. همچنین یکی از بهترین محصولات این برند دزدگیر اماکن سایلکس Sg7+ می باشد.

 

دزدگیر سایلکس

 

 

آنیک

دزدگیرهای ساخته شده توسط این شرکت توانایی این را دارند که به زبان فارسی پیامک ارسال کنند و می توان سیستم این مدل ها را از طریق پیامک و تماس، فعال یا غیر فعال کرد.

 

 

فایروال

مدل های این شرکت همگی دارای گارانتی های طولانی مدت هستند و از تنوع بالایی برخوردارند. صفحه نمایش اکثر مدل های این شرکت ال سی دی (LCD) هستند که کار با دستگاه را راحت تر می سازد.

 

 

مزایای استفاده از دزدگیر اماکن چیست؟

حالا که به پایان متن نزدیک می شویم بهتر است در خصوص منافع استفاده از دزدگیر اماکن نیز بدانیم.

 

 

کاهش آمار سرقت

در صورت استفاده از سیستم های امنیتی، از طرفی سیستم به محض احساس کردن موارد مشکوک به شما اطلاع می دهد و از طرف دیگر، بسیاری از سارقان زمانی که می بینند خانه یا مکانی به سیستم امنیتی مجهز شده است، آن جا را به عنوان هدف خود انتخاب نمی کنند. بنابراین این تجهیزات می توانند در قالب پیشگیری نیز عمل کنند.

 

 

آرامش خاطر

زمانی که شما از یک سیستم حفاظتی استفاده می کنید، می توانید با خیال راحت خانه را برای هر مدت زمان دلخواهی ترک کنید. احساس امنیت و آسودگی خیال، یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دزدگیر اماکن است.

 

دزدگیر اماکن چیست

 

 

استفاده از بیمه ی سرقت

از آن جایی که احتیاط شرط عقل است، داشتن بیمه هایی مانند بیمه ی سرقت هرگز به ضرر شما نخواهد بود. با این وجود، اکثر شرکت های بیمه در ازای بیمه کردن خانه یا ساختمان شما شرایطی را ذکر خواهند کرد. یکی از این شرایط داشتن سیستم امنیتی برای آن محل است. بنابراین، با یک تیر دو نشان بزنید و با مجهز کردن منزل و محل کار خود به دزدگیرهای مناسب، هم احتمال سرقت را پایین بیاورید و هم محل خود را بیمه کنید.

 

احتمالا شما هم این علامت سوال را در ذهن خود دارید که، بهترین انتخاب برای ما کدام است؟ ما در مقاله انتخاب دزدگیر اماکن به شما این نکته را گوشزد کرده ایم. از همراهی شما تا این لحظه سپاسگزاریم، امیدواریم که توانسته باشیم کامل ترین پاسخ را به سوال دزدگیر اماکن چیست داده باشیم. اگر شما نیز تجربه ای در استفاده از این سیستم های حفاظتی دارید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *