انتخاب دزدگیر اماکن

راهنمای نصب دزدگیر سایلکس sg7+

دزدگیر سایلکس
دزدگیر اماکن سایلکس Sg7+ یکی از با کیفیت ترین، امن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های دزدگیر عرضه شده در بازار ایران می باشد که قابلیت های متنوع و زیادی دارد.
یکی از معروف ترین نمونه های دزدگیر سایلکس، دزدگیر سیم کارتی سایلکس SLIEX Sg7+  است که توسط صنایع الکترونیک سایلکس که سابقه ای بیست ساله در زمینه تولید سیستم های حفاظتی دارد به شمار می آید.
صنایع الکترونیکی سایلکس در حال حاضر به یکی از مدرن ترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی و امنیتی اماکن و ریموت کنترل درب های اتوماتیک در داخل کشور تبدیل شده است.
از همین رو صفاتک در این مقاله قصد دارد راهنمای دزدگیر اماکن سایلکس را به شما ارائه دهد. برای نصب دزدگیر اماکن خود شما دو راه پیش رو دارید اول آنکه خودتان از با استفاده از راهنمای نصب دزدگیر سایلکس sg7+ به نصب آن بپردازید، دوم شما می‌توانید از تکنسین متخصص نصب دزدگیر اماکن استفاده کنید.

ویژگی های دزدگیر اماکن سایلکس مدل sg7+

دزدگیر اماکن و منازل سایلکس دارای 4 زون می باشد که می توان چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر وایرلس را به آن وصل نمود. همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می نماید. این دزدگیر اماکن دارای تلفن کننده سیم کارتی پیشرفته با صفحه LCD میباشد.

در این مدل از دزدگیرهای سایلکس منوهای دزدگیر بسیار ارتقاء یافته و باعث فهم بیشتر کار و افزایش سرعت عملکرد آن شده است. همچنین افزایش ضریب امنیت سیستم با امکان تعیین سطح دسترسی برای کاربران ریموتی، اپلیکیشن جدید با امنیت بالا در ارسال دستورات رمزهای منحصر به فرد مدیران و ثبت تمامی وقایع به همراه زمان و تاریخ وقوع از جمله ویژگی های دیگر SG7+ میباشد.
یکی از ویژگی های منحصر به فردی که دزدگیر اماکن سایلکس را از دیگر رقبا متمایز می کند احترام و ارزش قائل شدن برای نظرات و دیدگاه های مشتریان و مصرف کنندگان خود می باشد که همین امر کمک شایانی به پیشرفت محصولات ما به ویژه دزدگیر های اماکن و سیستم های حفاظتی اماکن کرده است.
طبق مواردی که در دفترچه راهنمای نصب دزدگیر سایلکس sg7+ ذکر شده، این محصول دارای ریموت Lenex، قابلیت تنظیمات تاریخ و زمان از طریق SMS و اپلیکیشن و ۴ حافظه Admin و ۱۰ حافظه Contact با قابلیت ارسال SMS فارسی و Call برای همه Contact‌ها(مخاطبین) می‌باشد.
همچنین این دستگاه از  قابلیت اعلام خطر از طریق SIM Card و خط ثابت،  ارسال ۹ گزارش مختلف برای Admin‌ها، هشدار قطع برق و کم شدن میزان شارژ باطری، هشدار قطع برق و کم شدن میزان شارژ باطری برخوردار است.
براساس راهنمای نصب دزدگیر سایلکس sg7+ برای تنظیمات دزدگیر سایلکس، به موارد زیر دسترسی دارید:
  1. نصب سنسور بی‌سیم  433.92MHz با قابلیت اعلام کاهش ولتاژ باطری
  2.  تنظیمات متنوع برای رله (Option Relay)
  3. غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بیسیم در سیستم
  4. بی‌صدا کردن آلارم و تک آژیر (Chirp & Alarm Mute)
  5. کنترل و تغییر برخی تنظیمات سیستم توسط iosو APP Android

تنظیمات دزدگیر اماکن +SILEX SG7

نحوه ورود به منو های مختلف راهنمای نصب دزدگیر اماکن سایلکس Sg7+ و تنظیمات دزدگیر اماکن SILEX Sg7 به صورت زیر می باشد:
سرقت

1_ ورود به منوی تنظیمات

ورود به منوی تنظبمات دزدگیر اماکن SILEX Sg7+ صرفا از طریق وارد کردن کد Admin ممکن است. تا زمانی که Admin برای سیستم ترجمه یا تعریف نشده باشد قفل صفحه کلید باز است و می توان وارد منو شد.

2_ تنظیمات مدیر سیستم

در دزدگیر Sg7+ می توان تا چهار مدیر را برای مدیریت و کنترل سیستم انتخاب کرد.

3_ تعریف و ویرایش مدیران

تعریف یک مدیر توسط این منو صورت می گیرد و برای ایجاد یک Admin جدید شماره موبایل Admin مورد نظر به همراه یک رمز شش رقمی الزامی است. برای ویرایش یک مدیر هم می توان از همین منو استفاده کرد. حتما شما می بایست به این نکته توجه کنید که Admin اول می تواند با رمز ورود مشخص و مربوط به خود اطلاعات و مشخصات مربوط به Admin های دیگر را نیز ویرایش کند.

4_ هشدار پیام

هنگام زنگ خوردن آلارم مربوطه،SMS  هشدار خطر سرقت به Admin ها ارسال می شود.

5_ قطع برق / شارژ باتری

گزارش قطع و وصل برق شبکه و میزان شارژ باتری، هنگام قطع بودن و برق شبکه.
نصب دزدگیر سایلکس

6_ تنظیمات مخاطبین آلارم

در این بخش منو امکان مدیریت شماره مخاطبینی که سیستم هنگام وقوع هشدار یا آلارم از طریق SMS و یا تماس تلفنی آن ها از را ماجرا آگاه می سازد وجود دارد.
نکته: در Sg7+ برای ارسال SMS و تماس آلارم به مخاطبین نیازی به ذخیره کردن شماره مخاطبین در دوقسمت جداگانه نمی باشد و نیازی به این کار نیست.

7_ تنظیمات شماره گیری، تعریف کد شهری

در صورت ثبت شماره های غیر موبایلی در سیستم نیاز به کد شهری برای تماس از طریق SIM CARD می باشد. لذا ابتدا باید کد شهری را که سیستم در آن شهر نصب شده است را لازم است که در قسمت City Code وارد شود.

8_ تنظیمات زون

در دزدگیر Sg7+  امکان استفاده از 5 زون وجود دارد که وضعیت هر 5 زون توسط مدیران قابل تغییر است. زون ها می توانند به 7 حالت انتخاب شوند:
  • Away ( ترک کردن )
  • Stay  ( ماندن )
  • Tamper ( دستکاری یا اختلال )
  • Fire ( اعلام حریق )
  • Entry ( ورود و خروج با تاخیر)
  • Panic ( اضطراری )
  • None ( تعریف نشده )

راه‌اندازی دزدگیر  +SILEX SG7

در مورد راه اندازی دزدگیر  Sg7+ لازم است که ابتدا نکاتی ذکر شوند.
  1. واژگان انگلیسی که در منوتنظیمات این محصول به کار رفته اند به دیل محدودیت فضای نمایش و فراگیر شدن آن علی رغم برخی ایرادات دستور زبان انگلیسی آگاهانه انتخاب شده اند.
  2. رمز مدیران ثبت شده درسیستم می تواند در صورت در دسترس بودن مورد سوء استفاده قرار بگیرند و امنیت سیستم را کاهش دهند.
  3. از مورد استفاده قرار دادن رمز های با امنیت پایین مانند شماره های پشت سر هم باید خودداری شود و حتی المقدور رمز ورود توسط مدیران به سیستم معرفی شود.

قرار دادن سیم کارت در سیستم

اولین و مهم ترین نکته در مورد سیم کارت غیر فعال نمودن رمز pin Code Disable آن می باشد. ابتدا لازم است که سیم کارت را درون یک تلفن همراه قرار داده و Pin Code را غیر فعال نموده. عملیات شناسایی سیم کارت به شبکه 15 ثانیه طول خواهد کشید.
در صورت وجود مشکل از طرف مخابرات این زمان ممکن است تا دو دقیقه هم طول خواهد کشید. اما این عملیات تنها یکبار صورت خواهد گرفت. دستگاه دزدگیر اماکن SILEX Sg7+  فقط اپراتور های ایرانسل و همراه اول را پشتیبانی می کند.
راهنمای نصب دزدگیر سایلکس
معرفی منو های کلی سیستم شامل :
  • تنظیمات تاریخ و ساعت
  • تنظیمات مدیر سیستم
  • تنظیمات مخاطبین آلارم
  • تنظیمات شماره گیری
  • تنظیمات زون
  • تنظیمات ریموت
  • تنظیمات سنسور بی سیم
  • تنظیمات رله
  • تنظیمات آلارم
  • تنظیمات پیام های صوتی سیستم
  • آزمایش عملکرد سیستم
  • تنظیمات مربوط به سیم کارت
  • بازگشت به تنظیمات اولیه
  • اطلاعات سیستم
نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن سایلکس دارای پیچیدگی های خود بوده و نیاز به اطلاعات کافی از کلیه و تمام منو های نرم افزاری و سخت افزاری برای راه اندازی خواهد داشت. برای راه اندازی سیستم انواع دزدگیر اماکن لازم است که با موارد زیر آشنایی کامل را داشته باشید :
  • آموزش وصل برق شهر به دستگاه Sg7+
  • آموزش نشانگر وصل بودن برق شهر
  • آموزش تست ریموت دزدگیر سایلکس
  • آموزش نشانگیر وصل بودن باتری
  • چارت سیم بندی دزدگیر سایلکس Sg7+ 
  • آموزش کد دهی ریموت دزدگیر سایلکس

 

لازم به ذکر است که خط تولید محصول دزدگیر سایلکس sg7+ از سمت کارخانه متوقف شده است و به جای آن، محصول جدید دزدگیر اماکن سایلکس sg8 در بازار عرضه شده است که تفاوت چندانی با مدل sg7+ ندارد و فقط در قسمت منو کمی پیشرفته تر است. شما هم می توانید جهت خرید دزدگیر اماکن از طریق سایت صفاتک اقدام نمائید؛ فقط کافی است روی کلمه دزدگیر سایلکس کلیک کنید.

2 دیدگاه در “راهنمای نصب دزدگیر سایلکس sg7+

  1. مجید رستمی گفت:

    سلام من این دزدگیرو خریدم برای مغازم
    ولی کاتالوگ دزدگیر سایلکس sg7+ روش نبود. این راهنمای نصب دزدگیر سایلکس sg7+ که شما نوشتید با دفترچه راهنمای خودش یکیه؟
    از رو همین نصب کنم؟

    1. مصطفی منصوری گفت:

      سلام ارادت
      اگر سیستم قبلی شما از نوع همین خرید شما هست بله و در غیر اینصورت از طریق شمراه تماس 0279443 از همکارانم در خواست کنید تا بصورت رایگان یا دفترچه رو برای شما ارسال کنند و یا نسخه فایلی آن را برای شما در مجازی ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *