جلوگیری از سرقت, مقالات آموزشی

۱۰ ترفند طلایی برای بالا بردن امنیت آپارتمان

بالا بردن امنیت آپارتمان

یکی از مهم ترین چیزهایی که انسان در تمامی زمان ها به آن توجه ویژه ای نشان می دهد امنیت است. از زمان های گذشته تا به امروز، ما انسان ها همواره سعی در بالا بردن امنیت منزل و سکونتگاه خود داشته ایم. حالا از کجا می توان فهمید که موثر ترین و بهترین راه ها برای بالا بردن امنیت آپارتمان به چه صورت هستند؟ در این مقاله، صفاتک لیستی از بهترین راه های افزایش امنیت آپارتمان را برای شما فراهم کرده است. با ما همراه باشید.

 

روش های بالا بردن امنیت ساختمان

در کل، می توان گفت که برای بالا بردن امنیت خانه، روش های متنوع و متفاوتی وجود دارد که از بین تمامی این موارد، ما ده مورد از مهم ترین گزینه ها را برای شما عزیزان انتخاب کرده ایم که این موارد به صورت زیر می باشند:

 

می توانید به فکر بالا بردن امنیت درب آپارتمان باشید

طبیعتا وقتی به فکر بهتر کردن وضعیت امنیت خانه ی خود هستید، در اولین چیزی است که به ذهن شما خواهد رسید. با پیشرفت تکنولوژی امروزه مدل های بسیار زیادی از در و قفل در وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کار را برای دزد و سارق ها سخت کنید. درهای چند قفله در زمان فعلی یکی از بهترین گزینه هایی هستند که می توانید با استفاده از آن ها امنیت خانه ی خود را بالا ببرید.

 

امنیت خانه

 

 

بهتر است نور پردازهای مناسب در منزل خود قرار دهید

مکان های تاریک بهترین جایی هستند که دزد ها می توانند به راحتی در آن جا مخفی شوند یا از آن جا گذر کنند. به طور مثال بهتر است که در راه پله ها یا پارکینگ یا محوطه ی بیرون خانه و حیاط لامپ ها و چراغ هایی نصب شوند که نور مناسب و کافی را برای شب فراهم کنند. در این موارد، به خصوص لامپ های حساس به حضور انسان که سنسورهای حساسی دارند برای این هدف بسیار مناسب هستند و استفاده از آن ها پیشنهاد می شود.

 

از فواید یک دوربین مداربسته غافل نشوید

دوربین های مدار بسته گل سر سبد تکنولوژی امروزه هستند. با خرید یک دوربین مخفی با کیفیت می توانید به راحتی در صورت به وقوع پیوستن هر گونه خطر یا مشکلی، چهره ی فرد مقصر را شناسایی کنید. این نکته را فراموش نکنید که بسیاری از سارقان، از دستبرد زدن به مکان هایی که از دوربین استفاده می کنند واهمه دارند، بنابراین دوربین یک وسیله ی پیشگیری از وقوع جرم نیز محسوب می شود که در بالا بردن امنیت آپارتمان تاثیر زیادی دارد.

 

امنیت منزل

 

همچنین شما می توانید جهت بالا بردن امنیت منزلتان از پک های دوربین مدار بسته سایت صفاتک اسفاده کنید. برای بازدید از این پک ها، فقط کافی است روی کلمه خرید دوربین مداربسته کلیک کنید.

 

امنیت پنجره ها را بالا ببرید

بعد از در خانه نوبت به پنجره ها می رسد. پنجره ها، به خصوص اگر در طبقه ی اول زندگی می کنید ایده آل ترین راه برای ورود به خانه هستند. پس شما باید به همان اندازه که به امنیت در خانه ی خود اهمیت می دهید به فکر پنجره ها نیز باشید. به یاد داشته باشید که همیشه در شب یا به هنگام خروج از خانه، پنجره ها را خوب ببندید و قفل کنید. استفاده از قفل های قدرتمند برای پنجره ها به شدت پیشنهاد می شود.

 

امنیت آپارتمان

 

همچنین استفاده از سنسورهای مگنت درب و پنجره به شما این امنیت بالا را هدیه می دهد. شما می توانید برای خرید این محصول روی کلمه خرید سنسور مگنت درب و پنجره کلیک کنید؛ و یا اگر می خواهید آموزش نصب این سنسور را فرا بگیرید، کافی است روی کلمه آموزش نصب مگنت درب و پنجره کلیک کنید.

 

از بیمه برای روز مبادا کمک بگیرید

درست است که این گزینه، مورد خوشایندی نیست اما احتیاط شرط عقل است. هرچند هیچ بیمه ای مبلغ تمامی اقلام دزدیده شده را به شما پس نخواهد داد اما در صورتی که اتفاق ناخوشایندی بیفتد، می توان گفت که حتی همان مبلغ ناچیز نیز می تواند کمک کننده باشد. بنابراین، تنها به بالا بردن امنیت آپارتمان خود اکتفا نکنید و با داشتن یک بیمه ی مناسب به فکر روز مبادای خود نیز باشید.

 

سعی کنید تا جایی که امکان دارد پرده ها را باز نکنید

پرده های باز به معنای دید داشتن به فضای داخلی خانه ی شما است. پس همیشه دقت کنید تا نگذارید چنین اتفاقی بیفتد. زمانی که پرده های خود را کنار می زنید، ممکن است سارقان از شرایط درون خانه، ساعت خواب شما و این که شما به مسافرت رفته اید و خانه خالی است با خبر شوند. بنابراین بهترین کار این است که پرده ها را ببندید و راه دید دزدها را با این کار مسدود کنید.

 

برای نگهداری اشیای با ارزش خود از گاوصندوق استفاده کنید

درست است که بسیاری از شما فکر می کنید با توجه به قیمت های امروزی، خرید گاو صندوق ممکن است کار بیهوده ای به نظر برسد. اما دقت داشته باشید که بسیاری از سارقین منازل توانایی رمزگشایی گاوصندوق را ندارند که این موضوع گاوصندوق را به گزینه ی مناسبی برای بالا بردن امنیت آپارتمان تبدیل می کند.

علاوه بر آن، در بسیاری از مواقع پیش آمده است که سارقین کیف حاوی اشیای با ارزش را با خود برده اند تا در وقت مناسب به باز کردن و رمز گشایی آن بپردازند، در حالی که گاوصندوق به علت وزن زیاد و سنگین بودن، به راحتی توسط دزدها قابل حمل نخواهد بود.

 

کلید یدک را بیرون از خانه مخفی نکنید

این یک ایده ی بسیار قدیمی و البته محبوب است که باعث می شود بسیاری از افراد جهت احتیاط و آینده نگری، یک کلید یدک را در نزدیکی در ورودی خود مخفی می کنند. این مکان ممکن است هر جایی باشد، از زیر گلدان گرفته تا زیر پادری جلوی در ورودی. اما از آن جایی که این عقیده بسیار معروف است، بسیاری از دزدها نیز از این امکان خبر دارند. بنابراین طبیعتا ممکن است با کمی جستجو، موفق به پیدا کردن کلید شوند و وارد خانه شوند.

 

قفل های قدیمی را عوض کنید

از پیشرفت تکنولوژی نهایت استفاده را ببرید و از شر قفل هایی که به راحتی و بدون هیچ تلاشی باز می شوند برای همیشه راحت شوید. قفل های جدید بسیار قدرتمند هستند و نقشی اساسی در بالا بردن امنیت آپارتمان ایفا می کنند.

 

بالا بردن امنیت خانه

 

 

اگر امکان دارد از یک نفر بخواهید در نبود شما به خانه سرکشی کند

در صورتی که این احتمال وجود داشته باشد که دزدها مشغول بررسی خانه ی شما باشند تا متوجه شوند که شما خانه هستید یا نه، این است. به این طریق دزدها متوجه می شوند که به درون این خانه رفت و آمد وجود دارد، پس برای ورود به چنین خانه ای ریسک نخواهند کرد.

 

مطلبی که در خصوص افزایش امنیت آپارتمان برای شما عزیزان آماده کرده بودیم در همین جا به پایان می رسد. امیدواریم این ده نکته ی گلچین شده به شما در بالا بردن امنیت آپارتمان خود کمک کند. در صورتی که شما نیز ترفند جدید و موثری برای حفاظت از حریم شخصی خود می شناسید و از آن استفاده می کنید، آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید. با تشکر از همراهی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *