انواع چشمی دزدگیر

بهترین چشمی دزدگیر سیمی؛ انتخاب یک سنسور بدون خطا و باکیفیت

بهترین چشمی دزدگیر سیمی

حفاظت از مکان ها اعم از مسکونی، تجاری یا اداری که امروز به عنوان کاری عاقلانه و ضروری شناخته می شود، نیازمند توجه و دقت فراوانی است. نصب تجهیزات امنیتی نظیر دزدگیر، دوربین و چشمی دزدگیر سیمی یا بی سیم به خودی خود سبب می شود درصد نسبتا بالایی (بیش از هشتاد درصد) از اقدام ها به سرقت، منتفی شود.

زیرا به اعتراف خود سارقان، انگیزه آنان برای اقدام به سرقت با مشاهده تجهیز مکان به سیستم های حفاظتی و امنیتی از بین می رود. در این مطلب قصد داریم در رابطه با چشمی دزدگیر سیمی و انتخاب بهترین چشمی دزدگیر اماکن اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

چشمی دزدگیر

 

به طور کلی چشمی های دزدگیر انواع گوناگونی دارند و بنابر ساختار به دو نوع سیمی و بی سیم تقسیم می شوند.

استفاده از دزدگیر سیمی نسبت به بی سیم مزایایی دارد. از جمله این که در مکان های پر تردد یا مکان هایی که نیاز به حفاظت و امنیت فراوان دارد، کارآمدتر است. یکی از مهم ترین دلایل این امر، اتمام زود هنگام شارژ و نیاز به تعویض باطری چشمی های بی سیم نصب شده در مکان های پرتردد (به دلیل نویز بالا) است که چشمی دزدگیر سیمی این مشکل و محدودیت را ندارد.

انواع گوناگون چشمی دزدگیر سیمی تولید و عرضه می شود که حساس به حرکت و ارتعاش است و یا مجهز به سنسورهای وزنی است. این ویژگی کمک می کند حرکات مشکوک که نشان از حضور شخصی بیگانه دارد، به اطلاع صاحب مکان برسد و نیز اعلام خطر می تواند بر مبنای تشخیص حرکت حداقل وزن معینی به اطلاع رسانده شود تا با حرکت کوچک ترین جنبنده ای، آژیر به صدا درنیاید و صاحب مکان ناچار به بررسی نگردد.

یکی از شکایات کاربران تجهیزات امنیتی و چشمی های دزدگیر، آژیر خطا یا اعلام خطر کاذب آن هاست.

نکته مهم در خصوص چشمی دزدگیر سیمی این است که باید از برندهای معتبر تهیه شود که مرغوب و باکیفیت باشد، عمر مفید مناسبی داشته باشد، کارآمد باشد و در کنار همه ی این ها خطا و آژیر کاذب نداشته باشد. چشمی های دزدگیر

 

راهنمای خرید چشمی دزدگیر باسیم

خرید و نصب چشمی دزدگیر چندان دشوار نیست اما پیش از خرید، حتما تلاش کنید با تحقیق و بررسی کافی، انواع محصولات، کارکرد، ویژگی های خاص و کیفیت آن ها را خوب بشناسید.

افرادی که در این زمینه سال ها تجربه کسب کرده اند و تبحر کافی دارند، می توانند با حضور در مکان موردنظر شما، سطح امنیت و حفاظت لازم و تجهیزات مورد نیاز برای تحقق این امنیت را دریابند و در این مورد به شما مشاوره دهند.

کلیدی ترین نکته در نصب تجهیزاتی مانند چشمی دزدگیر سیمی این است که خود را به جای سارق بگذارید!
خرید یک چشمی دزدگیر سیمی خوب، مرغوب و باکیفیت می تواند تا سالیان سال حفاظت و امنیت مکان را به همراه داشته باشد. همچنین می تواند تا حد زیادی نبود خطا و اعلام خطر کاذب را که مسئله ای بسیار آزاردهنده و از مهم ترین دغدغه های کاربران تجهیزات امنیتی است، تضمین کند. بنابراین از هزینه کردن برای آن نترسید و تنها برای قدری هزینه ی کمتر روی به خرید سیستم های ارزان اما بی کیفیت نیاورید.

همانطور که می دانید، چشمی و سنسور دزدگیر اماکن دارای گونه های مختلفی هستند که هر کدام برای یه نوع فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند؛ از همین رو شما می توانید جهت اطلاع بیشتر از این گونه ها روی کلمه انواع چشمی دزدگیر اماکن کلیک کنید.

 

انواع چشمی دزدگیر اماکن سیمی

با توجه به نوع مکانی که باید تحت حفاظت قرار گیرد، انواع گوناگونی از چشمی دزدگیر وجود دارد و توصیه می شود. تقسیم بندی این چشمی های دزدگیر می تواند بر مبنای ساختار و یا نحوه ی عملکرد آن ها باشد.

پیش تر گفتیم که چشمی های دزدگیر برمبنای ساختار، به دو نوع سیمی و بی سیم تقسیم می شود. بر اساس عملکرد نیز تقسیم بندی دیگری وجود دارد. بر این اساس، چشمی های دزدگیر، حساس به حرکت، حساس به وزن و حساس به ارتعاش هستند.

ما با سال ها تجربه و دقت و علاقه مندی که به حرفه ی خود داریم، تلاش می کنیم بهترین تجهیزات را به کار ببندیم. توصیه ی ما در بیشتر موارد، نصب چشمی دزدگیر سیمی وزنی است که با تعیین وزن معین، ضمن دقت درحفاظت مکان،کاربران را دچار اعلام خطر کاذب نمی کند. البته پیش از هرتصمیمی نیاز به بررسی دقیق مکان، نیازمندی و قابلیت های آن برای نصب تجهیزات امنیتی وجود دارد.

 

بهترین چشمی های دزدگیر ‌سیمی

 

تفاوت های چشمی دزدگیر سیمی و بی سیم

چشمی های دزدگیر بی سیم شاید به دلیل نصب آسان تر و عدم نیاز به سیم کشی متقاضیان زیادی داشته باشند. فروشندگان و ارائه دهندگان این نوع محصولات نیز غالبا بر همین نکته مانور می دهند. البته این محصول خالی از مزیت نیست اما باید همه ی ویژگی ها را در نظر گرفت. چشمی دزدگیر سیمی برای مکان های پرتردد و نیز مکان هایی که حفاظت و امنیت آن ها حساس تر است، انتخابی ضروری است.

در چنین شرایطی نوع بی سیم اصلا کارآمد نیست، زیرا در مکان های پرتردد که تعداد نویزها بالاست، شارژ باطری چشمی بی سیم به سرعت تمام می شود و امکان تعویض باطری داخلی به راحتی فراهم نیست. ضمن این که طول عمر باطری این نوع چشمی در مکان های پرتردد کاهش می یابد و مقرون به صرفه نیز نخواهدبود.

 

احتمال خرابی فنی خصوصا در قسمت رادیویی و یا اختلالاتی که در اثر عوامل محیطی ممکن است در چشمی بی سیم ایجاد شود، ایجاب می کند حتی در صورت استفاده از این نوع چشمی ها، حتما از یک یا تعدادی چشمی دزدگیر سیمی نیز بهره گرفته شود.

 

از نظر قیمت، تفاوت چندانی در قیمت تمام شده این دو نوع وجود ندارد؛ زیرا چشمی دزدگیر بی سیم که قیمت بالاتری دارد، به دلیل نصب ساده تر و سریع تر، هزینه های نصب پایین تری هم دارد و چشمی دزدگیر سیمی که ارزان تر از نوع بی سیم است، هزینه های جانبی نصب و سیم کشی دارد.

با چشمی دزدگیر سیمی و عملکرد آن آشنا شدیم. حتما میدانید که باید در کنار خرید بهترین چشمی، بهترین دزدگیر اماکن هم خریداری کنید. ما در صفاتک به شما بهترین دزدگیر سیمکارتی ارزان را معرفی میکنیم.

 

چشمی دزدگیر سیمی

 

کیفیت تجهیزات و سیستم های ایمنی سایلکس چنانچه با نصب مناسب و حرفه ای همراه شوند، می توانند حفاظت و امنیت مکان شما را تضمین کنند.
تیم ما با تجهیزات کامل از بهترین کیفیت ها در مکان موردنظر شما حاضر شده و با بررسی دقیق مکان و پتانسیل های آن، سیستم ایمنی مناسبی را نصب می نماید.

در آخر ذکر این نکته ضروری است که به طور کلی امکان آلارم خطای چشمی های دزگیر یا به دلیل کیفیت پایین سنسورها و تجهیزات و یا به دلیل نصب غیرحرفه ای و در محل نامناسب اتفاق می افتد. بنابراین مهم است در درجه ی اول تجهیزاتی با کیفیت، مطمئن و قابل ضمانت خریداری شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *